piątek, 29 listopada 2013

News: Gwałciciel lesbijki skazano na 22 lat więzienia. Kościół Anglii chcą błogosławić związki homoseksualne. "Dziękuje Boże stworzyłeś mnie gejem" ...


Dziennikarz i współzałożyciel OutSports.com Cyd Zeigler, amerykanie mają dzień Dziękczynienia, wielu tym dniu dziękują za co są wdzięczni, on jest wdzięczny, za Bóg uczynił go gejem.

Drogi Boże, ... Gdybym miał wybierać, chciałbym wybrać się ponownie być gejem.

Jednak to zrobiłeś, dziękuję. Gdybym nie był gejem, to nie byłbym z partnerem najlepszym na świecie. Dan, który spełnia moje życie w potężny sposób.

Bycie gejem uczynił mnie lepszym mogę lepiej zbudować trwały związek. Lat temu mój dziadek powiedział mi, że mój związek nie będzie tak kochający, jak jego małżeństwo z moją babcią, ponieważ dwóch mężczyzn nie może kochać siebie w sposób prosty. Jestem również lepszą osobą, bo jestem gejem. Dorastając na wsi Cape Cod, geje byli dziwakami.

Jak doszedłem do akceptowania z własną orientacją seksualną, moje serce zostało otwarte w sposób, który po prostu nie było to możliwe, kiedy byłem "hetero" facetem. Bycie gejem dało mi żeby słuchać i współodczuć innym, którzy są "inni", w taki sposób, wcześniej miałem problemy z coming out i akceptując to, co sprawia, że ​​jesteśmy "inni".

Idę przez życie z najbardziej kolorowymi ludźmi na świecie. Niektóre z Twoich wiernych widzą Chelsea i West Hollywood jako współczesną Sodomę i Gomorę. OK, może są. Są także sanktuarium dla Ciebie, powstały z cudów życia. Jeśli Amanda Lepore i Billy Francesca nie są wysyłańcami z nieba aniołów, żeby nauczyć nas, jak żyć pełnią życia, to nie ma czegoś takiego jak anioły.

Bycie gejem jest również dał mi jakiś cel. Dorastając, uczono mnie w kościele, że naszym zadaniem w życiu jest opuścić ten świat lepszym, niż jak go znaleźliśmy. Chce otwierać umysły i czyni życie bardziej bezpieczne dla dzieci LGBT.

Więc dziękuję Ci, Boże, za to mnie stworzyłeś gejem. Moja orientacja seksualna ma moje życie pełniejsze, bardziej radosne i bardziej kompletne. Wiem, że to nie jest prezent, który obdarzył wszystkich, i czuję się szczęśliwy i wdzięczny, że jestem jednym z nielicznych szczęśliwców. Całość na Huffington Post

Kościół Anglii, część duchowni chcą żeby było tak jak przy związkach partnerskich, pary tej samej płci mogą dostać błogosławieństwo religijne.

Kościół oficjalnie może zabronić błogosławieństwa związków tej samej płci, ale i tak wielu duchowni tego kościoła będą błogosławić pary tej samej płci.

W zeszłym tygodniu ogłosił plany przeciwdziałania homofobi w szkołach należący to kościoła Anglii. Mówią że nie będzie akceptowane prześladowanie i homofobia w ich szkołach. Arcybiskup Welby chce budowanie mosty z osobami LGBT, aby zapewnić to, co robimy i mówimy pokazuje miłość Boga do każdego z nas.

Łotwa chce referendum sprawie wprowadzenie zakaz propagandy homoseksualnej u siebie. po chcą normalnym krajem nie chcą u siebie legalizacje związków tej samej płci, widzieć LGBT na ulicy jak to jest na zachodzie.

Wreszcie po dwóch latach sprawiedliwość nadeszła w RPA. Andile Ngcoza spędzi następnych 22 lat w więzieniu za gwałt, pobicie i próbę zabicia lesbijki przez pięć godzin. Gwałcił ją po chciał tak wyleczyć z homoseksualizmu.

Po gwałcie lesbijka miała i ma problemy psychiczne nie podtrawi dojść do siebie, wpadła w alkoholizm, nawet próbowała się zabić. Powinno być więcej taki wyroków, może wreszcie będą bać się homofoby.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz