niedziela, 2 czerwca 2013

Syn pastora ujawnia że jest gejem


Daniel Dobson, syn wybitnego West Michigan pastora, mówi o bycie gejem chrześcijaninem. "To jest moralnie słuszne dla mnie, aby być kim jestem".

Ujawnił się pomogło pewne wydarzenie w Iraku był, kiedy został zaatakowany przez Al Kaidę, ledwo nie zginął, kilka lat temu.

Później stanął przed rodzicami, "Mamo, tato, jestem gejem. A ja wciąż kocham Jezusa". Ojciec powiedział: "Wciąż cię kocham. I nic więcej nie zmieni się." 13 lat przygotował ujawnić się rodzicom, teraz postanowił ujawnić się publicznie.

Jego ojciec Ed Dobson jest obecnie emerytowany pastor Kościoła Calvary jest jednym z najbardziej prominentnych duchowny w West Michigan i był doradcą Jerry'ego Falwella.

On chce, aby ludzie wiedzieli, że można być gejem i chrześcijaninem. Fragmenty Biblii często używa się potępienia homoseksualizmu nie stosuje się do dwóch mężczyzn czy dwóch kobiet kochających się nawzajem lub małżeństw tej samej płci.

"Wiele gejów i lesbijek mają ból, ponieważ nie wiedzą, że to OK być sobą". (mlive.com)

Blogger Ray Barnhart oferuje inne odpowiedzi na temat ujawnienie Dobsona. Opisuje szokującą historie jednego chłopaka, nagle zniknął z szkoły szkoła wmówiła wszystkim musiał odejść z szkoły z powodu wykryto raka, ale to było kłamstwo naprawdę został wyrzucony po był gejem. Uczniowie modlili się żeby wyzdrowiał z raka, a tak naprawdę nie był chory, szkoła wymyśliła po był gejem. To dla mnie szokujące, perfidne zachowanie najgorsze jest druga osoba, która donos dała szkole że uczeń był w gejowskim klubie, sam był też tam, ale nie został usunięty, kryptopedał.

1 komentarz: