środa, 19 czerwca 2013

Robert Biedroń pobity po paradzie równości


Wandy Nowickiej stanowisko w sprawie pobicia Posła Roberta Biedronia: Wyrażam głębokie ubolewanie z powodu pobicia Posła na Sejm RP Roberta Biedronia. Naruszenie nietykalności cielesnej jest czynem, który zasługuje na potępienie niezależnie od tego, kto staje się jego ofiarą. Atak taki jest zdarzeniem szczególnie niepokojącym, gdy jego celem staje się Parlamentarzysta, przedstawiciel społeczeństwa wybrany w legalnych, demokratycznych i powszechnych wyborach. Ten brutalny akt agresji, którego ofiarą padł Poseł na Sejm RP świadczy o tym, że poziom negatywnych emocji, nietolerancji i nienawiści niebezpiecznie narasta.

Robert Biedroń stał się ofiarą bezpardonowej i brutalnej napaści, której podłożem jest dyskryminacja, nienawiść i homofobia, z którymi od lat z determinacją walczy. Stał się ikoną walki o prawo do godności i szacunku, o prawa człowieka, w tym o prawo do niedyskryminacji ze względu na wyznawane poglądy, płeć, orientację seksualną i styl życia.

Ten bezprecedensowy akt nienawiści powinien się spotkać ze zdecydowanym potępieniem wszystkich sił politycznych i środowisk opiniotwórczych.

Poseł Robert Biedroń opowiada „Replice” o pobiciu: „To było koło 1 w nocy. Wychodziłem ze znajomymi z klubu, który w związku z Paradą wywiesił tęczową flagę. Nagle zobaczyliśmy grupkę osób, z których jeden facet i jedna dziewczyna byli bardzo agresywni. Jeśli dobrze widziałem, to facet szarpał kogoś wykrzykując, że „jak mój kumpel wyjdzie z więzienia, to cię wyrucha w dupę”. Gdy zobaczył mnie, powiedział „O, Biedroń!”, podbiegł, napluł mi na twarz, kopnął mnie i zdzielił mi pięścią w twarz. I zaraz odbiegł. Krzyczał, że „nas zajebie”. Natychmiast zadzwoniłem na policję. Natychmiast zorganizowano obławę i dopadli go. Noc spędziłem na policji.”

"Robert zapewnił nas, że nic mu nie jest i że cieszy się, że policja stanęła na wysokości zadania. „Mam dość homofobii” - napisał na twitterze."



TVP jak zawsze po co parada, brak rzetelności, Bosak i jego debilizm jest dumny że polska nienawidzi LGBT


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz