sobota, 22 czerwca 2013

Wideo: Koniec Exodus International i przepraszają społeczność LGBT


Ciąg dalszy o końcu Exodus International i Alan Chambers przeprasza społeczność LGBT, w programie stacji OWN opowiada o tym.

"Chcę, żebyście wiedzieli, że bardzo żałuję. Przepraszam za ból i cierpienie, którego wielu z was doświadczyło. Przepraszam, że wielu z was przez lata żyło we wstydzie i poczuciu winy, ponieważ nie mogliście się zmienić. Przepraszam, że promowaliśmy możliwości zmiany orientacji seksualnej i teorie reparatywne dotyczące orientacji, które stygmatyzowały rodziców. Przepraszam, że często nie potrafiłem przeciwstawić się publicznie ludziom z mojego otoczenia, którzy nazywali was "sodomitami" a nawet gorzej. Przepraszam, że znając dobrze tak wielu z was, nigdy nie potrafiłem publicznie przyznać, że geje i lesbijki, których znam są cudownymi rodzicami. Przepraszam, że kiedy świętowałem przybycie kogoś do Chrystusa i zrzekanie się jego seksualności dla Niego, tak naprawdę często świętowałem koniec relacji, która łamała tym ludziom serca. Przepraszam, że uważałem, że wy i wasze rodziny są gorsze niż ja i moja" - napisał Chambers w specjalnym oświadczeniu, skierowanym tylko do ludzi LGBT. "Nigdy nie byliście moimi wrogami, to ja byłem waszym" - dodał. Chambers przyznał też, że tak naprawdę nigdy nie udało mu się stłumić własnych impulsów homoseksualnych._ -Queer.pl





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz