czwartek, 6 czerwca 2013

Ploty: Perez Hilton dzięki synowi jestem lepszym człowiekiem. Gwiazda serialu Skandal opowiada o swoi dzieciach


Perez Hilton dla Gay Star News, był czasy kiedy Perez był na mieście po za domem przez większość nocy. Dziś zmienił się odpowiedzialniejszy jest. Przed pojawieniem się syna Matio Armando Lavandiera III, był skrócie był dupkiem, widać dorósł.

"Moje dziecko jest priorytetem. On jest na pierwszym miejscu, a potem wszystkie inne rzeczy muszą się dopasować do mojego życia i harmonogram. Jestem z nim cały czas. Pracuję w domu, a ja nie mógłbym być szczęśliwszy. Myć go, czytać jemu książkę, jestem dobrym tatą," wyznaje dla Gay Star News. Wyznaje do dzięki jemu zmienił się, na lepszego człowieka.

Aktor, producent i scenarzysta Dan Bucatinsky z serialu skandal opowiada u Ricky Lake o swoi dzieciach zaadoptowane wspólnie z mężem Don Roos. Opowiada o swoi doświadczeniach i obawy z dziećmi .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz