środa, 25 kwietnia 2012

Kampania: Słowa ranią na całe życie

Akcja "Słowa ranią na całe życie" to kampania społeczna, której celem jest wzrost świadomości społeczeństwa - w szczególności rodziców - że przemoc werbalna (krzyk, wyzwiska, obraźliwe etykiety), niesie za sobą długotrwałe negatywne konsekwencje, wpływające zarówno na obecne, jak i przyszłe funkcjonowanie dziecka.

Najgorsze co dzień słuchać wyzwiska i poniżania ludzie nie myślą, nie zastanawiają się co robią. Dzieci poniżanie ich psychika jest słabsza od dorośli, później mają w przyszłości problemów, a nawet popełniają samobójstwo. Sam jako dziecko byłem poniżany przez nauczycieli dawali mi do zrozumienia nigdy nie dojdę w życiu. Później średniej szkole poniżano mnie do przez koleżanki i kolegów z klasy. Dziś przez środowisko LGBT dają mi do zrozumienia że jestem nikim, lepiej byłoby żebym zabiłbym się lub wyleczył się z homoseksualizmu po "promuje homoseksualizm", czy za to ze wierze w Boga. Pewnego dnia nie wytrzymam dojdzie do tragedii, może nie zasługuje na szacunek.


Reklama radiowa akcji: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz