czwartek, 19 października 2023

Troye Sivan na temat swojego życia miłosnego w intymnym wywiadzie dla magazynu Rolling Stone Australia

Troye Sivan opowiada o swoim życiu uczuciowym w wywiadzie dla Rolling Stone Australia, ujawniając, że jednorazowy romans był inspiracją dla jego najnowszego albumu.

"Tego wieczoru było naprawdę niesamowicie. Mieliśmy świetny czas razem," mówił Troye. "A potem zapytał mnie, czy mógł zostać na noc. Nie miałem takiej sytuacji od czasu rozstania z moim ex. To było dla mnie naprawdę przerażające. Bardzo intymne."

Gwiazda rozstała się ze swoim ex, Jacobem Bixenmanem, w 2019 roku, po czteroletnim związku. Jednak to jednorazowe spotkanie romantyczne "zainicjowało" jego najnowszy album, będący kontynuacją płyty "Bloom" z 2018 roku.

"Leżeliśmy w łóżku, a on powiedział: 'To jedno z największych przyjemności w życiu, łączenie się z ludźmi w ten sposób.' Oczywiście, sama przygoda jest zabawna, ale on mówił: 'Nawet jeśli się już więcej nie zobaczymy, mamy ten naprawdę wyjątkowy moment razem.'"

Album nazwał "świętem seksu, tańca, potu, społeczności, różnorodności, miłości i przyjaźni", a na okładce "Something to Give Each Other" widzimy piosenkarza leżącego między nogami mężczyzny.

"To były nogi mojego przyjaciela," wyznał w rozmowie z australijską stacją Network 10. "Nie uśmiechałem się na żadnym z tych zdjęć, bo czuję się naprawdę dziwnie uśmiechając się na zdjęciach. Nie chciałem, żeby wyglądało to sztucznie, a on uklęknął i drażnił moje żebra."

Troye Sivan powiedział również Rolling Stone, że wziął łyk poppersów tuż przed sesją zdjęciową do okładki singla "Rush".

"Jeśli spojrzysz dokładnie, zobaczysz małą żyłkę na mojej głowie," podzielił się piosenkarz. "To jest moja ulubiona część tego zdjęcia."

Piosenkarz "Youth" poruszył także temat zagrożeń, jakie niesie ze sobą dorastanie w dobie technologii. Swoją karierę rozpoczął w 2007 roku, mając zaledwie 12 lat, prowadząc kanał na YouTube. Mimo młodego wieku, doświadczał niepożądanej uwagi "nachalnych dorosłych".

"Pewien mężczyzna, którego szacuje się na około 60 lat, był zły na mnie, jeśli nie odpowiadałem na czas, by podziękować za prezenty i listy," wspomniał. "Myślę, że to dość powszechne doświadczenie, że nieznajomi dorośli próbują nawiązywać kontakt z dziećmi online. To naprawdę częsta rzecz."

@theprojecttv We found out how you can make #troyesivan smile on cue. #rush #fyp #foryou ♬ original sound - TheProjectTV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz