wtorek, 19 września 2017

News: Australia, Coca-Cola, Sam Smith, Elton John, Rosie O'Donnell, Amazing Race, Luke Chacko ...


Koncern Coca-Cola, który od 40 lat wyświetla swoje reklamy na wielkim billboardzie w Sydney, umieścił na tej tablicy wizerunek tęczowej butelki i hasło „We say yes to love!”. Ma to być wyraz poparcia marki dla integracji i równości.

Firma zwróciła w nim również uwagę na to, że rozumie, iż nie wszyscy będą popierać zaprezentowane przez nią stanowisko. „Szanujemy prawo ludzi do posiadania innych poglądów. Mamy nadzieję, że mimo to będą respektować nasze podejście do szeroko pojętej równości, nasze wsparcie dla naszych pracowników, ich rodzin i przyjaciół oraz naszych klientów. Dążymy do tego, by wszyscy mogli podzielić się szczęściem z bycia razem”.

„Każdy człowiek ma prawo do szczęścia. Teraz naszym zdaniem przyszedł czas na zmiany w Australii. Niezależnie od tego kto jest kimś i kogo kocha, wszystkie pary i związki należy traktować jednakowo i na równi” - napisano w oświadczeniu. (wirtualne media)

Podróżując, zobaczyłam, że w różnych częściach świata wolność jest różnie definiowana. Zrozumiałam, że ta będąca moim marzeniem, nie jest marzeniem wielu osób - mówi podróżniczka.

- Z niczego nie chciałabym rezygnować. Choć najważniejsza jest chyba dla mnie wolność i świadomość wyborów. Przy czym uważam, że każdy z nas może żyć tak jak chce - niestandardowo albo tradycyjnie, jak woli. Mówię o nas, kobietach, bo tak się składa, że to one są tematem moich programów i filmów, a także dlatego, że kobiety mają trudniej, muszą pokonać więcej barier. I pewnie dlatego są dla mnie tak interesujące.

Realne zagrożenie stanowi jej interpretacja. Terroryści nie potrzebują jednak szczególnej ideologii, by prowadzić swoją wojnę. Tak się złożyło, że ISIS do swoich celów instrumentalnie wykorzystuje islam. Ale tzw. Państwo Islamskie jest tworem, który nie ma nic wspólnego z religią.

- Boję się. Ale wierzę, że wychowuję mądrą, niezależną i silną kobietę, która będzie potrafiła dokonywać własnych wyborów i oddzieli dobro od zła. Ale nie wiem, w jakim świecie przyjdzie jej żyć. Dzisiaj mamy do czynienia z ruchami populistycznymi i z ograniczaniem wolności człowieka w wielu miejscach na świecie, także w Europie. Ludzie zaczynają się bać jedni drugich. Nie o takim świecie marzę dla mojego dziecka. (...) - Gazeta.pl

Izraelczyk polskiego pochodzenia Ophir i David oraz i dzieci
Sylwia wyszła za Hiszpana. Mieszkają w Norwegii. Anna i jej mąż Rosjanin żyją między Francją, Polską i Rosją, ale planują na stałe osiąść w Paryżu. Gabriela jest w związku z Corinne, Francuzką. Na dom wybrały Londyn. Podobnie jak Gosia i Jack, jej partner pochodzący ze Szwajcarii. Zapytaliśmy te pary, jak to jest żyć razem, pochodząc z różnych kultur i na dokładkę mieszkać w obcym dla obu partnerów kraju. (...) - Gazeta.pl

W marcu 2017 r. sąd uznał, że drukarz, który nie chciał wykonać zamówienia dla fundacji LGBT Business Forum, jest winny i kierowała nim niechęć do osób LGBT. Minister sprawiedliwości po raz kolejny włączył się w sprawę drukarza i zapowiedział kasację wyroku: "Dziś każdy ma wybór, może iść do konkurencji" - Oko Press.

W magazynie LGBT "Attitude" rozmowa 70-letniego Eltona Johna z 25-letnim Samem Smithem.

Elton: "Dużo czasu zajęło mi zaakceptowanie mojej seksualności. To były zupełnie inne czasy. Walczyłem sam ze sobą i w efekcie pierwszy seks z mężczyzną miałem dopiero w wieku 23 lat. I był to pierwszy gej, którego w życiu poznałem. Za to, jak już się zaakceptowałem, to byłem jak naładowany rewolwer. Poszedłem jak burza! Pokochałem gejowską kulturę, poczułem ten smak wolności, pokochałem życie. I okazało się, że żadna krzywda od tego "gejowskiego życia" mi się nie dzieje, przeciwnie, byłem szczęśliwy.

Później w Los Angeles odważyłem się i zacząłem chodzić do gejowskich klubów, podrywałem chłopaków"

Sam:"Mama powiedziała mi, że wiedziała, iż jestem gejem już gdy miałem 3 lata - a więc na długo przede mną. A ja sam wiedziałem też wcześnie. Pierwszemu koledze w szkole powiedziałem, gdy miałem 9 albo 10 lat. Byłem absolutnie pewien swej homoseksualności, a rodzice okazali się oboje cudowni. Tata tylko martwił się, że będę obrywał w szkole. Szczególnie, że gdy miałem 16 lat, zacząłem do szkoły nosić makijaż i ubierać się kolorowo. Tata nie miał z tym problemu, tylko z tym, że będę spotykał się z dyskryminacją."

Wśród wielu osób panuje niepisana opinia, że homoseksualność budzi się w człowieku jakby trochę później niż heteroseksualność. Wypowiedzi Eltona i Sama pokazują, że problem leży zupełnie gdzie indziej: to otoczenie - akceptujące lub dyskryminujące - wpływa na to, kiedy zaczynamy mówić o swej homoseksualności (a nie kiedy zaczynamy ją odczuwać) - Replika.

Michelle Rounds miała 46 lat. Do 2015 roku była związana z amerykańską aktorką. Kobietę znaleziono martwą w jej domu na Florydzie w poniedziałek, ale informacja dotarła do mediów dopiero teraz. Michelle targnęła się na własne życie. Według informatora portalu TMZ Rounds zmagała się z chorobą psychiczną.
Rosie dla TMZ: "Jestem zasmucona usłyszeć o tej strasznej tragedii. Choroba psychiczna jest bardzo poważnym problemem dotykającym wiele rodzin. Moje myśli i modlitwy idą do rodziny Michelle, swojej byłej żony i ich dziecka".

Rosie i Michelle zaczęli się spotykać w 2011 r., Wzięli ślub w prywatnej ceremonii w czerwcu 2012 r. Rozdali i się w listopadzie 2014 r., A Rosie złożyła wniosek o rozwód w lutym 2015 r. Sprawa ciągnęła się przez rok, w końcu rozwód orzeczono w marcu 2016 roku.

Rounds w grudniu 2016 roku ponownie się ożeniła. Jej partnerką była Krista Monteleone. Gdy podano informację o śmierci Michelle, internauci zaczęli obarczać winą Rosie. Niektórzy twierdzili, że utrata dziecka mogła być powodem samobójstwa. O'Donnel odpowiedziała im na Twitterze. Według gwiazdy jej była żona sama zrzekła się praw do opieki nad Dakotą, jednak wciąż mogła spotykać się z córką. (Wirtualna Polska/TMZ)

Para gejów Paul Mitskopoulos i Sam Lambert wygrali kanadyjską wersję reality show Amazing Race. Ten wyścig rzeczywiście zmienił moje życie. Nawet sześć miesięcy temu nie chciałem mówić ludziom, że jestem gejem.

Format Amazing Race ​​pary podróżują po całym świecie rywalizują w różnych wyzwaniach i eliminacjach. Jako pierwszy dotarli do mety w Québec City, para otrzymała 250 000 dolarów Kanadyjski (172 000 euro) i podróż po całym świecie oraz samochód Chevroleta Chevroleta Equipnoxa True North Edition.

"Powiedziałem mojej rodzinę i przyjaciół, ale właśnie przed wszystkimi tymi ludźmi i pokazując, że to mój chłopak, człowiek, którego kocham ... Czuję się wyzwolony, to najlepsze uczucie" powiedział dla CTV.


Pinksixty News wiadomości LGBT



Drag Queen Ginger Minj wzięła ślub podczas Rupaul's DragCon w Nowym Jorku


Para gejów Lee i Mat Samuels-Camozzi wystąpili w reklamie McCain Chips i zaczęło hejt na nich, nazywali ich pedofiliami, zboczeńcami, jak mogli odebrać dziecku matkę.


Pinksixty Entertainment - na temat Alana Cumminga



11 letnich Luke Chacko, który jest prześladowany w szkole Ellen zaprosiła go swojego programu jest też fanem aktorki Idina Menzel spotkał z nią w programie Ellen. Dodatkowo zaśpiewał dla niej Let It Go.



 W polityce bywają ostre spory, przegięcia, bywają nawet malwersacje czy przestępstwa. One dotyczą w różnym stopniu każdej polityki w każdym kraju (...) ale to, co się dzieje w Polsce, nabiera charakteru bardzo fundamentalnej debaty – ocenił Michał Kamiński, Europejscy Demokraci. – To miejsce, w świecie w którym jesteśmy, nie znosi próżni. Jeżeli odejdziemy od Europy, znajdziemy się w rosyjskiej strefie wpływów – dodał gość Tomasza Sekielskiego.


W Azji Południowej, gdzie ponad 41 milionów ludzi walczy z powodziami. W ostatnich miesiącach zmarło wiele osób w Bangladeszu, Indiach i Nepalu ponad 1300 osób, po tym jak ten region został dotknięty najgorszymi powodziami przez co najmniej 40 lat. Naukowcy twierdzą, że w nadchodzącym dziesięcioleciu spodziewany są takie niszczycielskie powodzę, gdyż zmienia się warunki pogodowe przez zmiany klimatu.



Wiele w mediach o huraganie jak zaatakował Florydę, ale zapomina się w relacja że dotknięto też inne rejony Karaib miedzy innymi amerykańskie wyspy dziewicze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz