poniedziałek, 25 lutego 2013

Michał Piróg: "Jestem notorycznie gwałcony przez takich ludzi (Pawłowicz)"


Na Temat.pl: Krystyna Pawłowicz z PiS ostatnio znowu wywołała burzę, mówiąc, że związki homoseksualne "są nietrwałe, a często nawet polegają na prostytucji". Tancerz i celebryta Michał Piróg odpowiedział posłance: – Mam nadzieję, że jest Pani jedynie dobrze opłacaną marionetką w tym cyrku, a nie tępą, zacofaną i ślepo zawziętą osobą.

Każdy mierzy własną miarą najwidoczniej. Ja bynajmniej nigdy się nie czułem, ani nie czuję, jak osoba ocierająca się o prostytucję... Jestem jedynie notorycznie gwałcony przez takich ludzi jak Pani Krystyna Pawłowicz.... Idąc jej tropem, to zabrońmy ślubów młodszych kobiet/mężczyzn ze starszymi partnerami... Mam nadzieję, że jest Pani jedynie dobrze opłacaną marionetką w tym cyrku, a nie tępą, zacofaną i ślepo zawziętą osobą. Czemu nieszczęśliwi odmawiają szczęścia innym?

Tym jednak, co przeraziło gwiazdora najbardziej, były reakcje na jego słowa na popularnym serwisie plotkarskim. Piróg zacytował jeden z komentarzy:

ANONIMOWY KOMENTARZ O WYPOWIEDZI KRYSTYNY PAWŁOWICZ Zachowana pisownia oryginalna Tak .!!! Pani Pawłowicz ma RACJE .Bezkompromisowa nikomu nie liże d**y ,mówi wprost ,to co wszyscy powinni mówić i POPIERAM . STOP-wszystkim zboczeńcom czytaj kochającym inaczej. STOP.-chamstwu STOP-żydostwu STOP-muzełmanom .W O N z POLSKI . POLSKA DLA POLAKÓW

Niestety, nikt nie ukrywa, że postawy takie, jak ukazana w komentarzu, prezentowane są zazwyczaj przez prawicę, a politycy tylko je umacniają. Przypomnijmy przy okazji, że ostatnio grupa prawicowych działaczy wdarła się na wykład prof. Magdaleny Środy, a z wydanej niedawno nowej "Brunatnej księgi", opisującej przypadki ksenofobii i rasizmu, wynika, że neofaszyści w Polsce od dawna nie mieli się tak dobrze, jak teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz