sobota, 3 września 2011

2011 GLAAD Amplifier Awards - Nagrody najlepsze reklamy i kampanie społeczne

Organizacji GLAAD ogłosiła zwycięzców Roku 2011 Nagrody najlepsze reklamy i kampanie społeczne. Zwycięzca kampania telewizyjna została Google Chrome poniżej spot telewizyjny, który pomógł zwiększyć krajowe uwagę na temat projekt "It Gets Better Project", oraz inne zwycięscy roku 2011.
 Najlepsza kampania reklamowa telewizyjna - dla LGBT:
Wódka Absolut "Cabaret Cocktail" sponsor programu RuPaul Drag Race na logo tv.
Reklama "The Experts" biuro podroży Expedia główny sponsor programu Logo tv TripOut:
Najlepsza kampania reklamowa drukowana prasowa - dla LGBT:
Reklama sprzętu kuchennego GE Monogram
 Reklama towarzystwa ubezpieczeń na życie Metlife: 
Reklama Wells Fargo usługi finansowe:
Kampania reklamowa na zewnątrz tak zwana outdoorowa:
Reklama line lotnicze American Airlines ręcznik plażowy ("Beach Towel"):
Reklama  wódki rokk nazwa kampanii "Filtering Out Inequality":
Reklama ubezpieczeń Allstate Insurance Co "Ochrona dla wszystkich" ("Protection for All"):
Najlepsza Społeczna kampania marketingowa:
"AIDS nie skończył się" organizacji Desert AIDS Project:
Kampania "Be Their Champion" organizacji NYC Administration for Children’s Services, która pomaga dzieciom miedzy innymi znaleźć dom nowy.
Kampania społeczna walki z homofobią wśród latynosów "La homofobia Tiene muchas Caras" od organizacji  Hispanic Federacji i NY AIDS Institute:
"I Love My Boo" kampania centrum nowojorskiego zdrowia gejów (GMHC):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz