niedziela, 25 września 2011

Czy zakocham się jeszcze?

Fot: gay flix
Raki to najwrażliwsze osoby z całego zodiaku i wszystko, a już z pewnością własny ślub przeżywają niezwykle emocjonalnie. To z dużą dozą prawdopodobieństwa właśnie Raki zaleją się łzami przed ołtarzem, niezdolne wykrztusić słów małżeńskiej przysięgi. Jeżeli jesteś narzeczonym/narzeczoną osoby spod znaku Raka, nie zdziw się, jeżeli dzień przed ślubem otrzymasz wiadomość, że nic z tego, bo On/Ona się boi, ma tremę i nie wyjdzie przed tak duże zgromadzenie osób. Nie warto się tym przejmować, bo Raki jak niczego innego pragną założenia rodziny i posiadania szczęśliwego, domowego pożycia, w którym będzie im bezpiecznie.

Wesele osoby spod tego znaku to przede wszystkim wielopokoleniowy zlot rodzinny. Rak nie chce, aby ktoś poczuł się urażony, dlatego zaprosi wszystkie pociotki, i dziesiątą wodę po kisielu i nawet panią Krysię, która pilnowała małego Raczka, kiedy miał pięć lat. (nie całkiem chcę małe wesele).

Myślę kiedyś poznam kogoś odpowiedniego, zakocham się coś nie mam szczęścia zdrady, rzucali mnie dla przystojniejszy i bogaty. Jak chciałbym zakochać się i przytulić się do partnera. Czy doświadczę jeszcze tego, kto mnie nie straci, kto mnie by kochał. Wkoło wszyscy znajdują kogoś ja, nie podtrawię nawet gej sołtys czy "przekroju" geje. Nawet mówią nie pasuje na geja, żebym wyleczył się, witać coś ze mną nie tak,tak to jest się przeciętnym gejem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz