Ps 4,4
Dałem siebie, a dostałem ból i cierpienie. Ja ostatnio wegetuje, a nie żyje ktoś podtrawi mnie nauczyć cieszyć życiem.
Serdecznie zapraszamy na Mszę podczas której będziemy się modlić za rodzinę i przyjaciół tragicznie zmarłej Sylwii oraz o to, byśmy spotkali się z Nią w Przyszłym Życiu.Warto zadbać o to abyśmy wspólnie jako osoby wierzące nie bali się ofiarować mszy w intencji innych.
03. kwiecień /niedziela/ godz 18:00
Kaplica starokatolicka św.Cyryla i Metodego w Poznaniu
ul. św.Wojciech 25/7 (Kamienica) Poznań
Onet.pl/ New York City: Chłopiec wspomniał, że w niebie spotkał swoją młodszą siostrę, ciemnowłosą dziewczynkę podobną do jego starszej siostry Cassie. Widząc zdziwienie rodziców, spytał swą mamę: „Miałaś dziecko, które umarło w twoim brzuchu, prawda?”.
Colton Burpo, syn pastora ewangelicznego Kościoła z Imperial w Nebrasce, na dwa miesiące przed swoimi czwartymi urodzinami trafił nagle na stół operacyjny z pękniętym wyrostkiem robaczkowym. Jakiś czas później chłopiec opowiedział zadziwiającą historię: otóż w trakcie operacji umarł i poszedł do nieba, gdzie spotkał swojego pradziadka, biblijnego Samsona, Jana Chrzciciela oraz Jezusa, którego oczy „miały kolor morskiego błękitu i jakby mieniły się”, wspominał 11-letni obecnie Colton.
Ojciec Coltona, Todd, opisał wizję swego syna w 163-stronicowej książce „Heaven Is for Real” („Niebo istnieje naprawdę”), która niespodziewanie stała się hitem zimy w USA, zdobywając szturmem listy bestsellerów i rozchodząc się w setkach tysięcy egzemplarzy.
Wydawnictwo Thomas Nelson z Nashville w stanie Tennessee pobiło swój rekord sprzedaży. Pierwszy nakład wynosił 40 tysięcy kopii, ale od czasu premiery książki w listopadzie zamówiono aż 22 dodruki i łącznie wydano już ponad 1,5 miliona egzemplarzy. Na liście bestsellerów „New York Timesa” w kategorii literatury faktu w miękkiej oprawie „Heaven Is for Real” zajmowała ostatnio pierwsze miejsce.
Sukces książki w dużej mierze jest zasługą reklamy szeptanej, tytuł nie miał bowiem typowej dla bestsellerów promocji: nie zorganizowano wielkiej trasy autorskiej, a wydawnictwo i nazwisko autora nie były szczególnie znane. Publikacja zyskała jednak rozgłos dzięki wzmiankom w popularnych programach telewizyjnych, takich jak „Fox & Friends” i „The 700 Club” oraz na kanale CNN.
Książka równie dobrze sprzedaje się w ogólnokrajowych sieciach księgarskich w rodzaju Barnes & Noble, jak i w niszowych chrześcijańskich sklepach, wskazuje Matt Baugher, wiceprezes i redaktor Thomas Nelson. Jest także promowana w supermarketach takich jak Wal-Mart, a kościoły i grupy duszpasterskie składają coraz większe zamówienia.
– Być może wszyscy chcemy wiedzieć, co czeka nas po tej drugiej stronie, gdy umrzemy – mówi Baugher, dodając, że z początku był nastawiony sceptycznie do opowieści rodziny Burpo, ale szybko zmienił zdanie. – To bardzo rozsądna, konserwatywna, całkiem normalna rodzina ze Środkowego Zachodu. Doszliśmy do wniosku, że ich historia jest absolutnie wiarygodna. A poza tym byliśmy przekonani, że trafi do ludzi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz