niedziela, 25 marca 2018

Tysięcy Amerykanów wyszło na ulice w proteście przeciwko broni


Tysięcy Amerykanów włącznie LGBTQ wyszło na ulice w proteście przeciwko przemocy z użyciem broni. Manifestacje był pod hasłem 'Marsz o nasze życie' odbyły się wielu miasta w całych Stanach Zjednoczonych. Największą zorganizowano w Waszyngtonie.

Wśród przemawiali była Emmy Gonzalez, która przeżyła strzelaninę w Parkland na Florydzie. - Moja przyjaciółka Carmen już nigdy nie będzie mi marudzić na lekcje gry na pianinie; Aron już nigdy nie powie do mnie "słoneczko", Alex już nigdy nie wejdzie do szkoły ze swoim bratem Ryanem - wymieniała. (Gazeta.pl)



Inne ofiary i członkowie rodziny przemawiali podczas marszu Ryan Deitsch, Matthew Soto, Alex Wind, Sarah Chadwick







Yolanda Renee King, wnuczka wielebnego Martina Luthera Kinga Jr., przywołała słynną frazę swojego dziadka, gdy przemawiała do tłumu podczas wiecu "miałem sen".



Przesłanie Malala Yousafzai dziewczynki która sama przeżyła zamach na swoje życie przez talibów dziś walczy o prawa kobiet i dziewczynek do nauki.



Uczniowie Parkland, Emma Gonzalez i Alex Wind, omawiają swoje wysiłki na rzecz walki z przemocą z użyciem broni w Ameryce poprzez ogólnopolski marsz.



Uczniowie przeciwko spotu NRA


Jennifer Hudson i chór D.C. zaśpiewali, 'The Times They Are A Changin' podczas 'Marszu o nasze życie'



Ariana Grande - "Be Alright"



Miley Cyrus - "The Climb"



Demi Lovato zaśpiewała



Retransmisja marszu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz