sobota, 31 marca 2018

Klipy muzyczne: Todrick Hall, Keiynan Lonsdale, Toni Braxton, Charlie Puth, Louisa Johnson, Kylie Minogue, Kayah ...


Todrick Hall rozpętał dziś klubowy utwór klubowy i zawiera tłumy ledwie ubranych tancerzy, neonów, brokatów i RuPaul w ostra i ognista rola rapera.

Todrick Hall Dem Beats (ft. RuPaul)



Aktor Keiynan Lonsdale wydał nowy singiel "Kiss the Boy", który Lonsdale powiedział Billboardowi, który napisał po obejrzeniu pierwszego zwiastun "Love Simona", w którym zagrał w roli głównej.

"Myślałem o Love, Simon i byłem naprawdę szczęśliwy. "Jeśli chcesz pocałować chłopca. Więc lepiej pocałuj chłopca w tej chwili." ... Miałem tak wiele do zrobienia, z filmem, z moim osobistym życiem i wszystkimi związkami, w których byłem, i historiami innych ludzi, które mi powiedzieli."

Lonsdale ujawnił się jako biseksualny na poście Instagram w 2017 roku.

Keiynan Lonsdale - Kiss The Boy



Toni Braxton zaprosiła swoje sióstry, Tamary i Towandy, do swojego nowego teledysku. Razem konfrontują się z byłym kochankiem Toni z powodu zerwania związku. Błyszczący wizualny klip został wyreżyserowany przez Mike'a Ho. "Long As I Live" to najnowszy singiel z nowej płyty Braxton, Sex & Cigarettes.

Toni Braxton ‘Long As I Live’



"Change" piosenka współpraca Charliego Putha z legendarnym piosenkarzem folkowym Jamesem Taylorem. Pojawia się na nadchodzącym albumie Puth, Voicenotes, 11 maja. 26-letni piosenkarz miał premierę utworu podczas sobotniego marszu przeciwko broni palnej. Odpowiednio, poświęcił tę piosenkę wszystkim studentom z Parkland na Florydzie i wszystkim, którzy stracili życie w związku z bezsensowną przemocą na całym świecie.

Charlie Puth ft. James Taylor ‘Change’



Czy kochasz Dirrty" od Christiny Aguilera? Louisa Johnson wyraźnie to robi w nowym klipie. Do 20-letnia angielska piosenkarka, jej nowy singiel „Yes”.

Towarzyszący obraz jest równie pewny siebie. Tak jak Aguilera, Johnson decydowała się na formalną kolację, którą rozbija. Jednak podobnie jak Christina, Louisa również pokazuje ruchy striptizerki na stole i na rurze.

Sprawdź zabawny klip poniżej. Ten bez wątpienia stanie się hitem dla zwyciężczyni dziesiątego sezonu X Factor.

Louisa Johnson ft. 2 Chainz ‘Yes’



Kylie Minogue jest zdecydowanie ostatnich dniach na czasie. Utwory, które usłyszeliśmy z jej nadchodzącego czternastego studyjnego albumu, Golden. Podczas ostatniego przystanku promocyjnego 49-letnia Australijska piosenkarka złożyła hołd legendzie Dolly Parton.

Minogue wykonało ekskluzywny koncert dla 60 minut w Australii w miniony weekend. Wypuściła "Dancing" i "Golden" ze swojej nowej płyty, ale także "Islands In The Stream" rozsławiona przez Dolly Parton i Kenny'ego Rogersa.

Kylie Minogue jej śpiewa piosenki Dolly Parton ‘Islands i The Stream’





Pięć lat temu Adam Sanders został odrzucony w American Idol, ale powrócił w nowym sezonie jako drag queen Ada Vox.

Sanders powiedział: "W wieku 12 lat po przesłuchaniu do American Idol, gdy miałem zaledwie 19 lat. Przeszedłem do pierwszej 50. Sanders wyjaśnił, że wiele przeszedł po wyjściu z programu: "Po American Idol zacząłem otrzymywać wiadomości w mediach społecznościowych każdego dnia, ludzie atakowali moją wagę, moją seksualność ... mówili mi, że byłem okropny."


Prace nad nową wersją utworu „Po co” trwały kilka tygodni. Kompozytorem muzyki jest izraelski artysta Idan Raichel, a słowa piosenki napisała Kayah.

Myślę, że ten tekst powstał też troszeczkę dla mnie autoterapeutycznie, bo ja lubię się martwić niestety o przyszłość, lubię rozkminiać to, co było, a przecież tak naprawdę jedyne, co prawdziwe, to jest tu i teraz. Razem z tą piosenką przyszło wiele dobrego do mojego życia i mam nadzieję, że posiada ona właśnie taki pozytywny ładunek, który będzie się rozprzestrzeniać na innych - podkreśla wokalistka.

Raichel przyznaje, że akustyczna wersja utworu jest mu bardzo bliska. W pierwszej wersji jest jakaś iskra, która na zawsze pozostanie w moim sercu. Ale z drugiej strony, przez ostatnie trzy lata gram tylko solo na fortepianie, nie występuję z moim zespołem, gram tylko akustycznie, dlatego właśnie czuję ogromną więź z wersją akustyczną tej piosenki - mówi. (meloradio)

Kayah feat. Idan Raichel - Po co



Lady Gaga wydała z Eltonem Johnem "Your Song" z nadchodzącego albumu z tribute to muzycznej legendy o nazwie Revamp: Reimagining the Songs Of Elton John & Bernie Taupin.

Album Eltona Johna Revamp: Reimagining the Songs z udziałem: Mary J. Blige, Alessia Cara, Miley Cyrus, Coldplay, Elton John & P! Nk & Logic, Florence + The Machine, The Killers, Mumford & Sons, Q-Tip i Demi Lovato, Queens Of The Stone Age, Ed Sheeran i Sam Smith pojawia się również na albumie.

Lady Gaga Covers ‘Your Song’ piosenka od Eltona Johna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz