wtorek, 13 marca 2018

Gala Human Rights Campaign w Los Angeles - Adam Rippon pokonywaniu strachu i zostaniu wzorcem


(Gus Kenworthy, Chad Griffin i Adam Rippon/Human Rights Campaign/AP Images)

"To była niesamowita przyjemność i zaszczyt stanąć obok niego jako dwóch ujawniony gejów sportowców reprezentujących Stany Zjednoczone" - powiedział Kenworthy we wstępie.

Adam Rippon wygłosił pełen nadziei przemówienie pełne humoru w obliczu jego lęków, bycia wiernym sobie i wzorem dla wszystkich.

"Lubię mówić o moim ujawnieniu, ponieważ było to najbardziej wyzwalającym doświadczeniem w moim życiu. Mam nadzieję, że każdy, niezależnie od swojej orientacji seksualnej, ma własne doświadczenie "- powiedział Rippon do tłumu około 1000 osób w JW Marriott. "Kiedy możesz dzielić się swoim światem, znajdziesz wielką moc".

"Kiedy dorastałem, tak bardzo przejmowałem się tym, co inni o mnie myślą. Pamiętam sposób, w jaki się ubierałem, moje maniery, sposób, w jaki rozmawiałem. Bałem się, że ludzie pomyślą, że jestem mięczakiem. Bałem się zrobię błąd. Obawiałem się, że społeczność LGBTQ nie spotka się z pozytywnym przyjęciem mnie, ponieważ ktoś taki jak ja nie byłby wzorem do naśladowania. Może byłem zbyt gejowski i nie pozuje do wzorców."

Zaliczyłem wiele porażek, miałem depresje. Myślałem że, nigdy się nie odnajdę, nigdy nie będzie naprawdę fajny. "Pamiętam, doskonale kiedy, aby się nie bać. Postanowiłem nie dbać o to, co inni myślą o tym, kim jestem. Miałem być naprawdę sobą - powiedział Rippon.

"To była największa i najważniejsza decyzja, jaką kiedykolwiek podjąłem - żyć bez lęku, podejmie ryzyko, puścić w obawie przed tym, co inni mogą o mnie myśleć i zawsze się uczy się. Przekonasz, że odniesiesz największy sukces osiągamy, gdy dumnie nosimy swoje blizny i rany."

Olimpijczyk, który również dostał dużo odwetu od homofobów, zwłaszcza online, mówił o tym, jak radzić sobie z nienawistnikami.

"Mogą być ludzie, którzy przychodzą do twojego życia tylko po to, aby ci powiedzieć, że mają nadzieję, że ci się nie uda", powiedział Rippon. "Bądź dla nich miły. Widzą w tobie coś, czego by sobie życzyli.

Dzięki jestem tutaj którzy byli przed mną zrobili pierwsze kroki bycia sobą i ma zdolność zainspirować innych, podziękował pionierom LGBTQ, zachęcił wszystkich do życia jako wzór do naśladowania.

"Ta nagroda należy nie tylko mi, ale także tym, którzy byli przede mną i którzy znacznie ułatwili mi podróż" - powiedział Rippon.

Adam Rippon odbiera nagrodę HRC Visibility Award, przestawia go inny olimpijczyk Gus Kenworthy



Kongresmenka Maxine Waters, przemawia podczas corocznej kolacji Los Angeles w Los Angeles



Kandydatka Senatu USA i członek Izby Kyrsten Sinema przemawiała podczas kolacji HRC w Los Angeles



Aktor Josh Duhamel przedstawia klip z filmu "Love, Simon" na kolacji HRC w Los Angeles



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz