niedziela, 18 marca 2018

Magazyn People bycie sobą z Greg Berlanti, Jason Collins, The L Word, Gia, Aaron Carter, Darren Walker ...


"Miałem mojego ukochanego psa Macka i to jemu wyoutowałem się pierwszemu. Miałem 11 lat i pamiętam, jak mu to do ucha mówiłem, dodając Nie mów nikomu. Nie powiedział"

"Na przykład jadę Uberem i gość zagaduje Jak tam? Jakieś fajne laski tu w okolicy? czy coś takiego. I tak łatwo jest odpowiedzieć: "O, tak, tak!..." i nic więcej, bo nie wiesz, co więcej dodać... Natomiast powiedzieć w takiej chwili: A nie wiem, bo jestem gejem. Ej, stary, może wiesz, gdzie tu są fajni kolesie? - to jest mega wyzwalające"

"Gdy jeszcze siedziałem w szafie, brałem udział w "X-Games". Podczas transmisji telewizje pokazywały dziewczyny narciarzy, by złapać reakcje na występ ich facetów. Ludzie z obsługi podchodzili więc do mnie: Gus, jest tu gdzieś twoja dziewczyna? Byśmy ją pokazali. A ja na to: O, nie, nie mam dziewczyny. Podczas gdy mój CHŁOPAK tam był! Marzyłem, by móc powiedzieć: Mój chłopak stoi tam - pokażcie go, ale się bałem. Moje marzenie się spełniło teraz, gdy w Korei daliśmy sobie z Mattem buziaka. Gdybym wiedział, że nas kręcą, ten buziak byłby dużo lepszy, przysięgam" - Replika.


Reżyser filmu Love Simon, Greg Berlanti zdobył odwagę, by ujawnić się do rodziców, dzięki Muhammadowi Ali. Po latach zmagań o odnalezienie "właściwego momentu", aby wyjść do rodziców, producent telewizyjny zainspirował się, by zrobić to po tym, jak Ali zapala ogień olimpijski w 1996 r., Greg był z mamą i tatą w ciasnym hotelu pokój.



Dla Jasona Collinsa - emerytowanego gracza NBA, który grał dla Boston Celtics, Brooklyn Nets, Atlanta Hawks i Washington Wizards - noszenie numeru 98 na koszulce przez większość swojej 13-sezonowej kariery miał szczególne znaczenie. Collins, który w 2013 roku ujawnił jest gejem, opowiedział dla Sports Illustrated, że liczba 98 było szacunek dla Matthew Sheparda, geja, który został zabity z powodu swojej seksualności w 1998 roku.


Darren Walker, prezes Ford Foundation,jego proces wychodzenia z szafy było "procesem ewolucyjnym". 58-letni Darren mówi, że nie było wielkiego momentu, w którym deklarował swoją tożsamość, ale jego rodzina i przyjaciele natychmiast wiedzieli od w chwili, gdy go spotkali, że jest gejem.



Artysta Paul Robinsonod, najmłodszych lat już wiedział, że jest gejem, ale starał się "odepchnąć to", mówi. Robinson twierdzi, że próbował spotykać się z dziewczynami w liceum, ale czuł się jak "oszustw". Potem, w wieku 26 lat, po raz pierwszy umówił się z mężczyzną, a kiedy powiedział o tym przyjacielowi, w końcu poczuł, że zniósł ogromny ciężar z swoi ramion.



Chavie Weisberger została wychowana w rodzinie chasydzkiej - ultraortodoksyjnej sekcie żydowskiej - i "była przygotowana na ostateczny poziom sukcesu, jakim było małżeństwo", mówi dla People. Ale po tym jak ujawniła się do swojej rodziny, "rozpętało się piekło", mówi 35-letnia pochodząca z Brooklynu, obecnie pracuje w Footsteps, organizacji, która pomaga ludziom, którzy chcą odejść lub opuścili społeczność ultraortodoksyjną. Też opowiada jak straciła prawa do swoi dzieci i je odzyskała.



"The L Word" twórczyni Ilene Chaiken, jako lesbijki było inspiracją dla jej legendarnego serialu The L Word. "Pierwszy romans" Chaiken z kobietą zakończył się złamanym sercem, ale słynna producentka twierdzi, że doświadczenie to okazało się idealną fabułą dla postaci dla L Word, Mariny i Jenny.



Gia, 14-letnia studentka transpłciowa, chciała rozpocząć nowy start w swoim nowym kampusie, przygotowując się do przejścia z gimnazjum do liceum. Aby proces się powiódł, napisała list do całej szkoły, ogłaszając jej plany zmiany płci.



Aaron Carter opowiada o swoich uczuciach na temat związków i planów dotyczących rodziny w przyszłości. "Wiem, że będę wspaniałym ojcem", o byciu biseksualnym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz