sobota, 17 marca 2018

Reżyser "Love, Simon" Greg Berlanti u Andy Cohena jak poznał męża Robbiego Rogersa i pierwszy gejowski pocałunek w tv


Greg Berlanti i Robbie Rogers/Instagram
Reżyser Love Simon, Greg Berlanti rozmawiał w programie Andy'iego Cohena w jego audycji SiriusXM o filmie Love Simon. Cohen zapytał Berlantiego, czy czuje presję na temat filmu Love Simon.

Berlanti powiedział: "Jestem już wystarczająco dorosły, aby pamiętać, jak ciężko musiałem walczyć o gejowski pocałunek na ekranie telewizyjnym taki jak Jezioro marzeń (Dawson's Creek) ... Dostałam pracę, by robić Jezioro marzeń. Powiedziałem: "ok, ale czy pozwolisz mi, aby była gejowska postać i pocałowała ta osoba drugą postać pod koniec sezonu. I powiedziano mi "dobrze, omówmy to pod koniec roku, omówimy to wtedy", a potem powiedzieli "no cóż, czy możemy zrobić to w przyszłym roku?" Powiedziałem: "nie, nie, obiecałeś, a jeśli tego nie zrobisz, nie będę już wykonywać tej pracy. To był pierwszy romantyczny pocałunek dwóch gejowskich bohaterów w telewizji."



Cohen również zapytał Berlantiego, jak poznał swojego męża Robbiego Rogersa. Berlanti powiedział, że dzięki znajomemu powiedział mu, że chce przedstawić jego na przyjęciu komuś, a Berlanti i Rogers zaprzyjaźnili się na jakiś czas, zanim zaczęli naprawdę być sobą.



"Love, Simon" Nick Robinson i Josh Duhamel i reżyser Greg Berlanti wywiad dla ABC News


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz