środa, 14 marca 2018

Krótkometrażowe filmy LGBT - Sally Ride, Michael and Michael Are Gay, Staccato, We Will, The Secret ...


Ponad rok temu, jak Sally Ride, pierwsza kobieta w kosmosie i moja długoletnia partnerka zmarła na raka trzustki, prezydent Barack Obama postanowił uczcić jej pamięć Prezydenckim Medalem Wolności.

Obama zdecydował także, że to ja powinna przyjąć medal za Sallę podczas ceremonii w Białym Domu w 2013 roku. Bayard Rustin Walter Naegle, i ja staliśmy się pierwszymi ludźmi, którzy przyjęli ten zaszczyt w imieniu naszych partnerów homoseksualnych.

Byłam głęboko poruszona tym bardzo publicznym uznaniem mojej centralnej roli w życiu Sally. Pamiętam, że myślałam: "Nareszcie! Nie muszę być w sekrecie o tym, kim naprawdę jestem. "Och, jak żałowała, że Sally nie może tego doświadczyć ze mną.

W końcu miałam szansę opowiedzieć tę historię i innym o naszym wspólnym życiu w nowym filmie, Honoring Sally, z University California Television. (The Huffington Post)



Serial "Michael and Michael Are Gay", na temat małżeństw homoseksualny w zabawny sposób, opowiada o życiu w małżeństwie. Serial stworzony przez prawdziwe małżeństwo Michaela Feldmana i Michaela Rachlisa, którzy są też żydami.



Kilka lat temu zaręczyli się Michael Feldman i Michael Rachlis, po przestawieniu "The Fairy Tale Theatre: 18 & Over", gdzie jeden grał.


Staccato - Krótki film opowiada historię Seana (Kevina O'Malleya), młodego robotnika powołanego na teren Falgirth, dworu w dziewiętnastowiecznej Irlandii, który podejmuje żarliwy romans z panem domu, Thomasem Croydonem (Craig Granger).

Miłość panów, co zakończyło się tragicznym finałem wartym Szekspira. Reżyserował krótki film Eoghan McQuinn i wyprodukowany przez Caroline Kealy, film krótkometrażowy bada zmagania bycia homoseksualistą w 1800 roku i przynosi bardzo pożądaną przewagę w mocno nasyconym gatunku dramatów w tym okresie.

"Staccato zagłębia się głęboko w psychikę dwóch mężczyzn z bardzo różnych światów, którzy muszą poruszać nie łatwo, cały czas starając się pogodzić z tym, czego oczekuje się od nich społeczeństwo wyjaśniają twórcy filmu.


Krótkometrażowe film We Will - śledzi historię pary lesbijek; od pierwszej randki, pierwszego pocałunku, aż do dnia ślubu.



Krótkometrażowy film Lovestruck



Krótkometrażowy The Secret, Julian ma dylemat. Kocha osobę, z którą jest w związku, jest nim jego najlepszy przyjaciel.



1 komentarz: