sobota, 17 marca 2018

Aktor Joey Pollari ujawnia jest gejem i Nick Robinson, jego brat ujawnia jest gejem


Aktor Joey Pollari znany z American Crime, Saint George, The Inbetweeners, obecnie z filmu Love, Simon, ujawnia jest gejem.

Pollari, 23 latek, był ujawniony przed rodziną i przyjaciółmi odkąd był nastolatkiem, ale po raz pierwszy rozmawiał o tym publicznie dla The Advocate.

Pollari powiedział, że jego doświadczenie jako nastolatka było podobne do Simona, ale ten wstyd powstrzymał go ujawnić się: "Jedyną częścią, która była trudna, było to, kiedy wychodziłem do samego siebie. I myślę, to jest najtrudniejsze wyjście ... Duży kłopot to wstyd. Wierzę, że wpłynął na mnie system otoczenia patriarchatu, kult męskości. Największą trudnością, jaką odkryłem, było to, że nie pasowało to mojego wyobrażenia o sobie. Wydawało mi jest to niezgodne z przyszłością, którą sobie wyobrażałem."

Ale Pollari powiedział, że rzeczywistość po drugiej stronie ujawnieniu się jest bardzo "normalna", ale są nagrody: "Naprawdę ekscytujące jak zakochuję się w kimś. To jest nagroda."

Inny aktor Nick Robinson, gwiazda nowego gejowskiego filmu Love, Simon, gościł u Ellen, aby porozmawiać o filmie, o swojej rodzinie i o tym, jak jego brat ujawnił się podczas kręcenia filmu.

"Ujawnił się mniej więcej w tym samym czasie, w którym zaczęliśmy filmować" - powiedział Robinson.

Czy ujawnienie brata było z powodu filmu, zapytała Ellen. "Nie jestem pewny. Myślę, że czas był przypadkowy, ale jedną z najlepszych rzeczy, które wyłoniły się z tego filmu, jest po prostu możliwość porozmawiania z nim. Myślę, siłą tego filmu polega na tym, zaczynają rozmowy i mam nadzieję, można to zrobić dla inny osób".

Ellen zapytała Robinsona, czy nie wahał się grać gejowską postać: "To była rozmowa z Gregiem [Berlantim], reżyserem. Rozmawialiśmy o tym. Dzięki takiemu projektowi, a zwłaszcza w dniu dzisiejszym, w ciągu ostatnich 20 lat nastąpił mimo tak duży postęp, z których wiele jest zasługą Ciebie (Ellen), i Grega że ujawniliście się. Gdybyście nie ujawniliście by, mogło nie być tego filmu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz