wtorek, 13 marca 2018

Irlandzka piosenka na Eurowizję "Together", Ryana O'Shaughnessy


Irlandia wyśle na konkurs Eurowizji piosenkę która mówi o miłości dwóch homoseksualnej. Teledysk "Together", Ryana O'Shaughnessy, przedstawia parę chłopaków chodzący po ulicach Temple Bar w Dublinie.

Film został wyreżyserowany przez Christiana Tierneya, który pracował z takimi artystami, jak The Weeknd, Macklemore, Demi Lovato, Kendrick Lamar, Drake, The 1975, James Bay, a także dla organizacji takich jak TIDAL, Universal, Sony i Warner Music. Christian również tworzy wideo oraz zawartość zdjęć dla UFC zawodnika sztuk walki Conora McGregora.

W filmie choreograficznym wystąpił Ciaran Connolly, który pracował z największymi w branży muzycznej, w telewizji i na głównych trasach koncertowych, w tym Take That, Robbie Williams, Michael Buble, Will Young, Cheryl Cole, Five, Liberty X, Atomic Kitten, Blue, The X Factor, brytyjski Mam Talent, Strictly Come Dancing i Royal Variety Performances.

Osoby występujący w filmie to Alan McGrath, który wcześniej występował jako tancerz i perkusista w filmie Ryana Dolana "Only Love Survives" i Kevin O'Dwyer.

Ryan także na Instagramie, podzielił się reakcją swojej matki, kiedy po raz pierwszy słuchała w tym tygodniu utworu na Eurowizje w Nowym Jorku. W post na Instagramie napisał:

"Mój krytyk numer jeden, który akurat jest moja mama, słuchała mojego ostatniego singla Together, podczas śniadania w Nowym Jorku w tym tygodniu i po raz pierwszy widziałem jak była bardzo podekscytowana niż moje inne piosenkami. Moja mama jest powodem, dla którego zacząłem śpiewać, dlatego kocham to, co robię, i powód, dla którego jestem na tej planecie. Więc w zasadzie nie obwiniaj mnie, obwiniaj moją matkę.

Piosenkarz i autor tekstów Ryan O'Shaughnessy zagra podczas pierwszego Finału Eurowizji w Lizbonie we wtorek, 8 maja. Wspólnie napisano przez Ryana O’Shaughnessy, Marka Caplice i Laura Elizabeth Hughes.


Źródło: Eurowizja Irlandia/RTÉ Ireland

Dodam Eurowizję Norweski będzie reprezentować Alexander Rybak, który w 2009 roku swoją piosenką "Fairytale" osiągnął sukces podczas Eurowizji w Moskwie.



Inni kandydaci z krajów na Eurowizję, reprezentantem Polski na Eurowizję 2018 jest Gromee i Lukas Meijer - Light Me Up.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz