środa, 17 lutego 2016

Ploty: Rayvon Owen, Shane Bitney Crone, Chaz Bono, Pokaz Saint Laurent, Nagrody muzyczne Grammy, Facet Syrena ...


American Idol uczestnik Rayvon Owen w nowym jego klipie całuje mężczyznę. Ale to nie jakiś przypadkowy aktor tylko jego partner, to Shane Bitney Crone znany jak opowiedział swoją historie o tym jak jego partner umarł i rodzina usunęła jego z pamięci w dokumencie Bridegroom.

Shane Bitney Crone na Facebooku, potwierdza, że ​są parą, też całowali się w sylwestra w Nowym Jorku na Times Square.

Obaj spotkali się w grudniu 2013 roku podczas World AIDS Day Detroit, gdzie Owen śpiewał i Crone był wolontariuszem.

"Wszedłem przez duże obrotowe drzwi mojego hotelu i wpadłem na wysokiego, atrakcyjnego mężczyznę, z uśmiechem. On powiedział cześć, i ja powiedziałem cześć, poszliśmy własnymi drogami" Crone pisze na Facebooku postu. "Po kilku krokach Spojrzałem złapać kolejny przebłysk niego i zobaczyłem, że on robił to samo. Ciekawe uczucie, ja nie czułem się tak w ciągu dekady, podszedł do mnie."

"To było jak miłość powinno się zdarzyć. Bez kłamstw. Brak gier. Tylko dwie osoby, które mogą być sami ze sobą."

Klip muzyczny Rayvon Owen - Can't Fight It


Chaz wcieli się bowiem w postać… duchownego! Fani serialu będą mogli oglądać go w dwóch odcinkach, których emisja przewidziana jest na 31 marca i 1 kwietnia. Mężczyzna nie kryje swojego entuzjazmu z tego powodu.

- Jestem bardzo podekscytowany moją rolą. W dodatku do tej pory nie mogę uwierzyć, że pozwolono mi zrobić coś co kocham, czyli po prostu grać - powiedział Chaz w jednym z wywiadów.

Nie wiadomo jeszcze, w jakim celu bohaterowie tasiemca będą potrzebowali duchownego. Być może szykuje się kolejny ślub albo pogrzeb? Odpowiedź na to pytanie widzowie poznają już na początku wiosny. (Ale Seriale.pl)


W Los Angeles po raz 58. wręczono nagrody muzyczne Grammy. Najlepszą piosenką roku uznano "Thinking out loud" Ed Sheerana, a "Muzycznego Oscara" za najlepszy album roku dostała Taylor Swift za album "1989".

Jednym z głównych wydarzeń gali był hołd oddany zmarłemu 10 stycznia Davidowi Bowiemu. W koncercie wzięła udział m.in. Lady Gaga. Swój występ w ostatniej chwili odwołała natomiast Rihanna, która miała zaprezentować tam swoją premierową piosenkę. Jak podano w oficjalnym oświadczeniu, ze względu na ryzyko rozwinięcia infekcji gwiazda - która od trzech dni zażywa antybiotyki - nie mogła zaśpiewać dla kalifornijskiej publiczności.

Legendarny brytyjski piosenkarz, uznawany za jednego z pionierów glam rocka, kompozytor, multiinstrumentalista i aktor David Bowie zmarł 10 stycznia b.r. w wieku 69 lat w wyniku choroby nowotworowej. (TVN24)


Sam Smith na czerwonym dywanie Nagród muzyczny Grammy


Pokaz domu mody Saint Laurenta w Los Angeles nowej kolekcji pojawili się wiele znakomitości od Ellen z swoją żoną Portią, Sam Smith, Sylvester Stallone, Jane Fonda, Pamela Anderson, Lady Gaga, Courtney Love, czy Justin Bieber.



Eryk Weber na co dzień studiuje kulturoznawstwo. W czasie wolnym pływa na poznańskich basenach z... ogonem syreny. Syren Ariel o swojej pasji opowiedział w studiu "Dzień Dobry TVN".

Eryk organizuje imprezy urodzinowe, pracuje też charytatywnie z dziećmi. - Uwielbiam spotykać się z chorymi, którzy mają terapię zajęciową w basenie. Możemy razem pływać, pośmiać się i pobawić sprawiając dzieciakom sporo radości - opisuje. (TVN24)

W Ameryce wiele osób miedzy innymi wielu naszych LGBT miedzy innymi wcześniej pisałem o Ericu Ducharme, z Florydy. Czy też bardzo fascynuje syrenkami transdziewczynka Jazz Jennings.


Roast Kuby Wojewódzkiego całość na Player.pl



BBC pokazał film o relacji Jana Pawła II i Anny-Teresy Tymienieckiej, profesor filozofii, z którą papież miał utrzymywać bliskie relacje. Dowodem ma być korespondencja. Jak informuje BBC, listy Tymienieckiej i Jana Pawła II zostały kupione przez Bibliotekę Narodową. „Opisywana znajomość jest powszechnie znana. (...) a relacja nie była ani poufna, ani wyjątkowa” - głosi oświadczenie biblioteki. (PolsatNews)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz