czwartek, 4 kwietnia 2013

"Moje paranoje" - Facet chce być syreną



Gej z Florydy nie tylko kocha syreny ale chcę być nią. Eric Ducharme, 22 lat, będzie w programie ‘My Crazy Obsession’ w wersji TLC Amerykańskiej, w polsce nazywa program "Moje paranoje" też na TLC, za kilka tygodni/miesięcy nas ten odcinek.

W zwiastunie odcinka, widać jak kąpie w kostiumie syreny. On mówi: Nazywam się Eric Ducharme i mam obsesję na punkcie syren.

Jeść, oddychać i spać jak syrena. To jest styl życia - to jest mój styl życia. To droga w życiu, który wybrałem.

Jest w stanie wstrzymać oddech do czterech minut pod wodą. Ducharme dodaje: "Kiedy umieszcza ogon, czuję, że zaczyna wchodzić w inny świat.

Jego chłopak Matthew Quijano wyznaje kiedy spotkał Erica, wszystko dowiedział o syrena na pierwszej randce z nim.

Podczas gdy jego obsesja na temat syreny mogą mieć szokujące dla nie który, Ducharme zarabia na życie jako "Mertailor". Jego kreacje były noszone przez gwiazdy takie jak Lady Gaga, bierze udział w pokazach takich jak Next Top Model w Niemczech. (Gay Star News)


zwiastun



(zdjęcia BuzzFedd)

1 komentarz:

  1. Jest w tym coś baśniowego :), tylko czekać aż pojawi sie w jakimś teledysku znanej gwiazdy, fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń