poniedziałek, 22 lutego 2016

Producent taki seriali jak Jeziora marzeń i bracia & siostry został ojcem


Scenarzysta, producent i reżyser Greg Berlanti taki hitów jak Jezior marzeń, Bracia i Siostry, czy Everwood, ogłosił na Instagramie, został ojcem. Berlanti powitał syna, dzięki surogatce, dziękując swoim przyjaciołom, rodzinę i chłopakowi piłkarzowi LA Galaxy Robbie Rogers.

"Jestem dumny i wiele miłości, na świat przyszedł mój syn, Caleb Gene Berlanti. Urodził się 18 lutego 2016 roku. Osiągnięcie tego marzenia bycia ojcem nie byłoby możliwe bez miłości i wsparciu mojej cudownej rodziny i surogatce, niesamowitemu chłopakowi, niezwykłych przyjaciół i współpracowników, zachęcili mnie i pomogli mi w tej niezwykłej podróży..."

Robbie Rogers na swoim koncie "Witamy Caleb Gene Berlanti na tym świecie z miłością i pokojem."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz