piątek, 26 lutego 2016

Ploty: Brandon Stansell, Tom Daley, KaDo, Paweł i Piotr, Elton John, Big Ang, David Furnish ...


Klip muzyczny Brandon Stansell: Dear John. Piosenkarz country z Los Angeles Brandon Stansell najnowszy klip "Dear John". W teledysku, Stansell pakuje swoje rzeczy i wyprowadza się z mieszkania niegdyś dzielił ze swoim mężem. Choć na pierwszy rzut oka wygląda na scenę rozpadł związku, retrospekcje zaczynają ujawniać więcej o tragicznych okolicznościach rozdania, które oddzielone Brandona i jego John.



Klip muzyczny Troye Sivan 'Youth'



Broadway'u gwiazda Matt Doyle wydał swój pierwszy teledysk z jego albumu Uncontrolled



Tom Daley będzie miał co najmniej dwie szanse, aby wygrać złoty medal na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w tym roku w Rio de Janeiro.

Daley, wspólnie z 19-letnim Danielem Goodfellow tym tygodniu wygrali 10m brązowy medal na Mistrzostwach Świata Diving, który również odbył się w Rio. Tom w filmie opowiada o zawodach.



KaDo w Azji część pierwsza


Paweł i Piotr: Kolejna seria pytań i odpowiedzi. Tym razem odpowiadamy na pytania związane ze sprawami LGBT



Elton John krytykuje występy koncertowe Janet Jackson w nowym numerze "Rolling Stone", mówi woli iść zobaczyć Drag Queen niż jej występy.



Żony gangsterów fragment programu Big Ang, mówi swoi obawa strach przed śmiercią, tydzień temu zmarła miała 55 lat, zmarła z powodu raka.



Sacha Baron Cohen w najnowszym wywiadzie: "Są różne rodzaje uprzedzeń - homofobia to strach przed homoseksualistami. Ten strach może przerodzić się w przemoc - ludzie, którzy nie lubią gejów z powodów dla nich samych nie do końca jasnych, stają się agresywni. (...) Było jakieś badanie, że wśród tych skłonnych do agresji wobec gejów jest wielu takich, którzy sami czują niepokojące gorąco w rozporku na widok nagiego faceta...(...)

Homo, hetero - to kategorie upraszczające, w rzeczywistości istnieje cała skala, każdy się na niej gdzieś może umieścić. Ja na przykład jestem gejem w jakichś 23 procentach. Zrobiłem obliczenia, poobserwowałem się i tak mi wyszło. Czasami mi spada do 17 procent, ale czasami też zwyżkuje do 31. Jak w "Boracie" kręciłem scenę, w której mam jądra faceta na brodzie, to miałem 31. (Replika)



Mąż Eltona Johna otwiera się dotyczące Elton John AIDS Foundation Oscarowe party po rozdaniu Oscarach, jak co rok Elton John AIDS Foundation organizuje party po oscarach. Plus David Furnish dotyczące Elton John biografia "Musical Fantasy".




Celine Dion specjalne wspomnienia o jej mężu Rene Angelil w Las Vega


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz