poniedziałek, 8 lutego 2016

Niemiecki magazyn "Men's Health" pochwalił się na okładce pojawi się - transseksualny mężczyzna


Niemiecki magazyn "Men's Health" pochwalił się: w kwietniowym numerze na okładce pojawi się Ben Melzer - transseksualny mężczyzna.

Na filmiku do obejrzenia w sieci Ben pokazuje swe zdjęcia z dzieciństwa: "Cóż, nie byłem typową dziewczynką. Byłem chory, gdy zmuszano mnie do noszenia różowych ubrań."

Ben przeszedł tranzycję w wieku 23 lat. "W końcu to, co wewnątrz, zaczęło pasować do tego, co na zewnątrz. I absolutnie nie wstydzę się o tym mówić - niech moja otwartość da nadzieję innym osobom trans. Ludzie pytają mnie, czemu ujawniam, że urodziłem się jako dziewczynka. Jak to dlaczego? Bo ja sam nie miałem z kim pogadać, nie miałem do kogo się zwrócić. Chcę dać twarz społeczności trans facetów. Nawet gdybym miał pomóc tylko jednej osobie, poczytam to za ogromny sukces."

No, to czekamy na kwietniowy niemiecki "Men's Health" dużo bardziej, niż zwykle - (Replika/PinkNews)



1 komentarz: