poniedziałek, 22 lutego 2016

Działaczka, aktorka Ellen Page skończyła 29 lat


Jestem tu, bo jestem lesbijką, wyznała podczas spotkania HRC. Miała dość ukrywania się i kłamania na temat swojej orientacji. - Cierpiałam przez lata, bo bałam się przyznać. Moja dusza cierpiała, moja psychika cierpiała, moje związki cierpiały. I stoję dzisiaj tutaj, z Wami, po drugiej stronie tego bólu.

Ellen powiedziała co myśli Ted Cruz jego homofobiczne poglądy. Powiedziała co myśli o wolności religijnej że można dyskryminować LGBT w imię Boga.

Dziś nie zwalnia mimo ma problem najczęściej dają jej role lesbijki. Rozkręca się do dopiero początek tym roku miedzy innymi w programie kanału Viceland, rozmawia z LGBT całym świecie.

Jej też najnowszy film, Freeheld, opowiada prawdziwa historia lesbijski policjantki, która nie ma prawa do świadczeń emerytalnych.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz