czwartek, 11 lutego 2016

Ploty: Duncan James, Miriam Margolyes, KaDo, Sherry Vine, Sam Smith, Alan Cumming, Pani Doubtfire ...


Duncan James czuje szczęśliwy jego dziesięcioletnia córka zrozumie jego seksualność. "Martwiłem się jak by się czuła o konieczności mieć tatę geja. Ale jestem tak szczęśliwy, bo jestem tak akceptowany", powiedział magazyn Closer.

Dodaje chciałby mieć więcej dzieci i być w stałym związku. Wyznaje że trudno znaleźć tą jedyną osobą, gdy jesteś publiczną osobą.  Najpierw w roku 2009 wyznał że jest biseksualny, ale później zmienił zdanie naprawdę jest gejem. (PinkNews)

Replika: Miriam Margolyes, 74-letnia wyoutowana brytyjska aktorka (ze świeżym australijskim obywatelstwem), znana m.in. jako prof. Pomona Sprout z serii o Harrym Potterze, a także np. z "Wieku niewinności" Martina Scorsese, w najnowszym wywiadzie:

"Moi rodzice albo współczuli ludziom homoseksualnym, albo ich obśmiewali. Nie było opcji, że po prostu jesteś, kim jesteś i należy się na to zgodzić. Wyoutowałam się przed rodzicami dopiero, gdy miałam 27 lat. Mama była kompletnie zdegustowana i obrzydzona - i zaraz powiedziała tacie, mimo, że prosiłam ją, by tego nie robiła. Oboje zmusili mnie, bym przysięgła na Biblię, że już nigdy nie będę miała seksu z kobietą.

To było naprawdę niezwykłe - a trzeba wziąć pod uwagę, że mój ojciec był lekarzem i był człowiekiem oświeconym np. w sprawach rasowych. Ale jeśli chodzi o homoseksualność - zapomnij.
I w tym wszystkim ja, co strasznie ciekawe, przyjmowałam tę moją homoseksualność z radością i uśmiechem, ot takie życiowe podejście i już. No, przecież to nie problem, więc o co chodzi? Ja jestem szczęśliwa, że jestem lesbijką, więc inni też niech będą szczęśliwi z powodu mojego lesbianizmu.

Jestem z moją partnerką od prawie 50 lat. Kochamy się, śmiejemy i w ogóle cieszymy życiem. Jedyne, czego się boję, to że ona umrze przede mną, albo ja umrę przed nią. No, i cóż, jedna z tych możliwości się wydarzy - chyba że zawrzemy samobójczy pakt! Tylko nie wiem, czy ona by się zgodziła...!"

Partnerką Miriam jest Heather Sutherland, australijska profesorka, specjalizująca się w historii Indonezji.

p.s. dodajmy tylko, że Miriam miała 26 lat, gdy w Wielkiej Brytanii homoseksualność przestała być przestępstwem (w 1967 r.) - a więc wyoutowała się rodzicom niedługo po tej dekryminalizacji...

KaDo walczy z Grypą


Obsada Fuller House nowej wersji pełnej chaty gościła w programie Ellen, fragmenty nowej serii



Parodia Adele hello od Drag Queen Sherry Vine



Nominowani do Oscara scenarzysta i piosenkarz duet Sam Smith i Jimmy Napes na temat stworzenia piosenkę do najnowszej James Bond "Spectre".



Parodia True Colors dotyczące Truvady od Drag Queen Sherry Vine


Alan Cumming gościł w programie Late Night Setha Meyersa, dotyczące jego nowego albumu



Kris Jenner, otwiera dla "Bazaar Harpera" w jaki sposób trudne początki jej, było pogodzić się z decyzją zmiany płci Bruce Jennera.



Gejowski chór z Los Angeles od Britney Spears - Work B**** wykonują


Hayden Panettiere w programie "Lip Sync Battle", wykonała "Lady Marmalade" na koniec dołączyła Christina Aguilera.



Serial kanału VH1 - The Floor, Zero i Jude



Pani Doubtfire, niedawno opublikowano usunięte sceny z filmu, widzimy Robina Williamsa w dramatycznych fragmentach fabuły, które zostały wykluczone z ostatecznej wersji filmu.



Johnny Depp program Funny or Die i przebiera się za Donalda Trumpa



Michael Tolliver swoją drogę ujawnienia w liście do rodziców w kultowych powieści Armistead Maupin - Tales of the City. Sir Ian McKellen wyraźnie emocjonalne podczas czytania odważny list Tolliver.


Hetero chłopaki dotykają penisa innego faceta po raz pierwszy


Prawica chrześcijańska i jej obsesje atakują Beyonce jej występ podczas przerwy meczy Super Bowl NFL, wychwala czarne panter. Wśród atakujący jest były burmistrz Nowego Jorku Giuliani nazywa jej show "skandaliczne" jak można mieszać NFL z polityką. "To jest piłka nożna, a nie Hollywood, to było naprawdę oburzające, użyła jako platformy NFL do ataku na funkcjonariuszy policji, którzy są ludzie, którzy chronią ją i chronią nas i trzymają nas przy życiu", powiedział. (JoeMyGod)

Prawica chrześcijańska amerykańska ma problem z czarnymi panterami, ale nie ma problemu z nazistami, rasistami z KKK. Prawica ma obsesje atakowania i wyzywają czy u nas atak na BBC czy parady karnawałowe w niemczę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz