wtorek, 27 marca 2012

Słowo Boże na dziś. Para gejów ponad 60 lat razem jeden umiera, drugi też umiera z powodu złamanego serca

Jezus powiedział do faryzeuszów: «Ja odchodzę, a wy będziecie Mnie szukać i w grzechu swoim pomrzecie. Tam, gdzie Ja idę, wy pójść nie możecie».  Rzekli więc do Niego Żydzi: «Czyżby miał sam siebie zabić, skoro powiada: Tam, gdzie Ja idę, wy pójść nie możecie?»  A On rzekł do nich: «Wy jesteście z niskości, a Ja jestem z wysoka. Wy jesteście z tego świata, Ja nie jestem z tego świata. Powiedziałem wam, że pomrzecie w grzechach swoich. Tak, jeżeli nie uwierzycie, że Ja jestem, pomrzecie w grzechach swoich».  Powiedzieli do Niego: «Kimże Ty jesteś?»  Odpowiedział im Jezus: «Przede wszystkim po cóż jeszcze do was mówię? Wiele mam o was do powiedzenia i do sądzenia. Ale Ten, który Mnie posłał, jest prawdziwy, a Ja mówię wobec świata to, co usłyszałem od Niego». A oni nie pojęli, że im mówił o Ojcu.  Rzekł więc do nich Jezus: «Gdy wywyższycie Syna Człowieczego, wtedy poznacie, że Ja jestem i że Ja nic od siebie nie czynię, ale że to mówię, czego Mnie Ojciec nauczył. A Ten, który Mnie posłał, jest ze Mną: nie pozostawił Mnie samego, bo Ja zawsze czynię to, co się Jemu podoba».  Kiedy to mówił, wielu uwierzyło w Niego.
J 8, 21-30


Towleroad: Pary często które są razem wiele lat często nie mogą przetrwać śmierci współmałżonka i często umiera w ciągu kilku dni, tygodni lub miesięcy druga osoba. Dużo jest opowieści par hetero taki ale wśród par homoseksualny też zdarza się że po śmierci jednego partnera umiera drugi z powodu samotności i braku męża/żony.

W Nowym Jorku oboje wybitni artyści, Shaun O'Brien (po prawej), tancerz z czterech dekad z Nowojorskiego baletu, zmarła w wieku 86 lat w dniu 23 lutego. Jego mąż (z lewej) Cris Aleksander, aktor Broadway'u i fotograf, zmarł 7 marca w wieku 93 lat, zaledwie dwa tygodnie później.

Byli razem ponad 60 lat, ożenili się kiedy weszły małżeństwa tej samej płci w Nowym Jorku, tyle lat razem większość lat byli wedle prawa nikim, nawet jeszcze homoseksualizm tym momencie był nielegalny. Możemy nauczyć taki osób jak Aleksander i Shaun miłości dziś naprawdę związki są krótkie i nie tylko nasze podobnie hetero, coś nie tak jest że zastanówmy się co jest ważne prawdziwie

Piękna historia miłosna, pary gejów jedne umiera drugi z powodu załamanego serca umiera też. Najpiękniejsze że ponad 60 lat razem byli dziś co to jest związek i miłość, naprawdę mamy kryzys związku i nie tylko my jako homo ale też hetero, rozwody, zdrady, szacunek do partnera/partnerki nie ma, nie poznaje się i nie walczy, wolą iść na łatwiznę.  

Czy dziś szuka się miłości? czy coś innego, gardzi się ludźmi, coś nie tak z nami ważniejsze są pieniądze, wygląd, kariera niż związek i miłość zastanówmy się co jest ważne. Bierzmy przykład za wzór taki jak Aleksander i Shaun.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz