środa, 14 sierpnia 2024

Prezenterka Channel 10 Narelda Jacobs wyszła za mąż za swoją dziewczynę Karinę Natt.


Prezenterka wiadomości z Channel 10 Australia, Narelda Jacobs, podzieliła się na mediach społecznościowych wiadomością o swoim małżeństwie z partnerką. W weekend, na Instagramie pojawiło się zdjęcie przedstawiające obie kobiety z podpisem „żony”, które wzbudziło ogromne zainteresowanie i gratulacje ze strony przyjaciół i fanów.

Narelda Jacobs, która przez dwadzieścia lat była związana z Channel 10, jest pierwszą aborygeńską oraz pierwszą lesbijską prezenterką wiadomości w Australii Zachodniej. Jej żona, Karina Natt, jest pracowniczką polityczną, pełniącą funkcję szefowej sztabu senator Sarah Hanson-Young.

Para zaczęła się spotykać w 2023 roku, a swoje pierwsze rocznice obchodziły na początku bieżącego roku. Wtedy Narelda zamieściła post na Instagramie, który mówił: „Nie można ignorować liczb. Pierwsza randka 23/02/2023. Miesiąc później 23/03/23. #loveislove”.

Po ogłoszeniu wiadomości o ślubie, para otrzymała mnóstwo ciepłych słów i gratulacji. Wśród osób, które wyraziły swoje wsparcie, znalazła się m.in. Kylie Kwong, która napisała: „Najpiękniejsze żony… jak wielki przywilej było być świadkiem waszego radosnego zjednoczenia w małżeństwie. Ogromna radość dla wszystkich, kochamy was bardzo”.

Była sędzia programu „Masterchef”, Melissa Leong, również przesłała swoje gratulacje: „Najpiękniejsze żony… co za przywilej było być świadkiem waszego radosnego zjednoczenia w małżeństwie. Tak głęboka radość dla wszystkich, kochamy was bardzo”.

Gwiazda „Drag Race Down Under”, Kween Kong, również wzięła udział w tej wyjątkowej nocy, dzieląc się swoją miłością w internecie: „Kocham was obie! Wciąż jestem pod wrażeniem – zeszła noc była piękna”.

W niedawnym wywiadzie z Sydney Morning Herald, Narelda opowiedziała o swoich zmaganiach związanych z tożsamością seksualną. Przyznała, że jej rodzice mieli homofobiczne przekonania, które utrudniały jej otwarte wyrażanie swojej orientacji.

„Moja mama i tata mieli homofobiczne przekonania,” mówiła w wywiadzie. „To sprawiało, że trudno było mi otwarcie mówić o swojej seksualności. Wyszłam do siebie, mając 19 lat, ale mamie powiedziałam dopiero trzy lata później.”

Kilka lat później, jej ojciec zmienił swoje nastawienie po głosowaniu pocztowym w sprawie równości małżeńskiej w Australii. „Po głosowaniu w sprawie równości małżeńskiej, tata zadzwonił do mnie. Zapytałam go, jak by się czuł, gdybym miała się ożenić. Powiedział: „Chcę, żeby moja rodzina była szczęśliwa.” To była jedyna rozmowa, którą kiedykolwiek mieliśmy na temat mojej seksualności.” „Chociaż to było subtelne, było to oznaką, że homofobia mojego taty złagodniała.” - Star Observer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz