wtorek, 27 sierpnia 2024

Billy Gilman wziął ślub! Country gwiazda muzyki i jego partner Anthony Carbone zawarli związek małżeński

Billy Gilman, znany z przeboju "One Voice" i finalista 11. sezonu "The Voice", wziął ślub ze swoim partnerem, Anthonym Carbone, w piątek, 23 sierpnia, w swoim rodzinnym stanie Rhode Island. Ceremonia odbyła się na malowniczej 45-akrowej farmie koni, którą para wybrała ze względu na jej szczególne znaczenie dla Gilman'a, przypominając mu o dzieciństwie spędzonym na farmie dziadków.

Gilman, 36-letni nominowany do Grammy muzyk, wspomina, że gdy po raz pierwszy zobaczył to miejsce, był "oszołomiony". Carbone, który również spędzał dużo czasu na farmie koni w Rhode Island w młodości, dodał, że miejsce to "po prostu czuło się jak dom".

Carbone, 32 lata, zaznaczył, że wesele nie miało być "pompatyczne i przesadnie wystawne, ale miało znaczenie dla nas". Para złożyła sobie przysięgi w otoczeniu około 115 gości, z których większość stanowiła rodzina. "Naprawdę chciałem, aby było to proste, z najbliższym kręgiem rodziny i przyjaciół, którzy na co dzień obserwują, jak nasza historia miłości się rozwija", wyjaśnia Gilman.

Ceremonię poprowadziła najlepsza przyjaciółka Gilman’a od 20 lat, Kim Bruna. Gilman zaskoczył swojego nowego męża, śpiewając dla niego specjalną piosenkę, a ich pierwszy taniec odbył się przy utworze "My Love" z serialu "STAR".

Gilman i Carbone poznali się przez wspólnych znajomych w barze w Providence w noc przed Świętem Dziękczynienia w 2022 roku. Carbone wspomina, że od razu "złapali kontakt" i zaczęli rozmawiać. Po tej nocy "po prostu utrzymywali kontakt, a życie ciągle ich do siebie przyciągało."

Gilman, który publicznie ujawnił się w 2014 roku, również od razu poczuł coś szczególnego. "[Carbone] usiadł, a ja od razu wiedziałem... uderzyło mnie to jak młotem," wspomina, przyznając, że na początku czuł się nieco niepewnie, czy zaczynać nowy związek. "Spotkaliśmy się ponownie i wtedy powiedziałem, 'Muszę iść za głosem serca.' Zapytałem [Carbone'a], 'Czy chciałbyś iść na pierwszą randkę?'"

"[Od tamtej pory] jesteśmy nierozłączni, aż do momentu, kiedy to on uklęknął," dodaje Gilman. "Jestem bardzo wdzięczny naszym przyjaciołom, to na pewno. Kiedy wiesz, to po prostu wiesz."

Carbone podkreśla, że ich związek zaczął się od solidnej przyjaźni, w której para dzieliła się głębokimi rozmowami o życiu, celach i wartościach.

"To było takie głębokie miejsce w moim sercu, gdzie nie tylko jest on miłością mojego życia, ale stał się moim najlepszym przyjacielem w tym momencie, a dla mnie to podstawa wszystkiego," wyjaśnia Carbone. "Myślę, że tak powinny zaczynać się wszystkie najlepsze związki."

Para zaręczyła się w deszczową noc 24 września 2023 roku, po koncercie Pam Tillis w East Greenwich, RI, w towarzystwie rodziców Gilman'a. Carbone wiedział, że będzie to idealna okazja, aby się oświadczyć, ponieważ Tillis jest idolką Gilman'a i artystką, która zainspirowała go do rozpoczęcia kariery muzycznej.

Carbone oświadczył się, używając dwóch pierścionków, które kupił wiele lat temu jako 18-letni optymista podczas wycieczki do Aruby z przyjaciółmi. Grupa weszła do sklepu jubilerskiego, a Carbone, pod wpływem impulsu, zakupił dwa męskie pierścionki – jeden złoty, drugi srebrny.

"Będąc wtedy sentymentalnym, powiedziałem sobie, 'Te pierścionki będą dla miłości mojego życia pewnego dnia'," wspomina. "Trzymałem je w szufladzie i leżały tam przez 12 lat."

Kiedy Carbone uklęknął w deszczu i poprosił Gilman'a o rękę po koncercie, "to było jak scena z perfekcyjnego filmu," mówi Gilman. "Płakałem – ale nie mógł tego zobaczyć przez deszcz."

To był moment, w którym Gilman wiedział, że znalazł swoje "miejsce" w Carbone i w końcu poczuł się "bezpieczny, w najprawdziwszym sensie."

"Jestem w domu. To jest mój dom na dobre i na złe," dodaje, mówiąc o znalezieniu miłości w swoim obecnym mężu. "Jestem naprawdę wdzięczny, że [Carbone] jest takim człowiekiem, bo nigdy nie sądziłem, że go znajdę." - Magazine People

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz