sobota, 24 sierpnia 2024

August Alsina otwarcie mówi o swojej seksualności i etykietach: „Miłość jest o wiele bardziej skomplikowana”

W ostatnim odcinku programu Counsel Culture prowadzonego przez Nicka Cannona, wokalista August Alsina został zapytany o swoją relację z innym mężczyzną. Odpowiedź artysty była jednak daleka od prostych deklaracji. Alsina podkreślił, że nie utożsamia się z żadnymi etykietami dotyczącymi swojej orientacji seksualnej.

„Szczerze mówiąc, bracie, to nie ja otwieram swoje serce,” powiedział Alsina w odpowiedzi na pytanie o jego uczucia. „To siła wyższa ode mnie. Zawsze powtarzam, że największym darem, jaki Bóg mógł mi kiedykolwiek dać, było otwarcie mnie na różnorodność. Pokazał mi tylu różnych ludzi, miejsca, rzeczy.”

Alsina zaznaczył również, że miłość jest zbyt skomplikowana, by ją definiować poprzez kategorie takie jak „gej,” „heteroseksualny” czy „biseksualny.” „Miłość jest o wiele bardziej złożona i ma o wiele więcej głębi,” dodał. „Jestem osobą, która, ponieważ miłość jest językiem, jest płynna w miłości, kiedy ona do mnie przemawia.”

Wokalista już wcześniej otworzył się na temat swojego życia uczuciowego w finale sezonu programu The Surreal Life na VH1 w 2022 roku. W tamtym odcinku, który wielu fanów zinterpretowało jako publiczne wyznanie orientacji, Alsina podzielił się swoimi przemyśleniami na temat miłości.

„Miłość pojawiła się, ale w nowy sposób,” powiedział w wyznaniu podczas odcinka. „Chcę się tym podzielić i naprawdę uhonorować osobę, którą kocham i która kocha mnie, ucząc mnie tak wiele o miłości i uzdrowieniu. Chcę to zrobić na oczach świata, bo to burzy wszelkie konstrukcje tego, czym miłość powinna być albo jak powinna wyglądać.”

W tamtej chwili do Alsiny dołączył inny mężczyzna, który usiadł obok niego. Artysta wyznał mu „Kocham cię,” po czym obaj się objęli.

August Alsina to wokalista, który zdobył nagrodę dla najlepszego nowego artysty na BET Awards w 2014 roku. Być może jest on najlepiej znany z „zaplątania” w relację z Jadą Pinkett Smith, która była szeroko komentowana w internecie w 2020 roku. Dziś Alsina stawia na miłość, która nie zna granic i nie wymaga etykiet - Out Magazine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz