piątek, 23 lipca 2021

Tom Daley po za sportem są najważniejsze rzeczy w jego życiu jak rodzina



Przed przybyciem do Tokio na Igrzyska Olimpijskie, Tom Daley, sportowiec znany ze skoków do wody, opowiedział w wywiadzie o swojej karierze oraz łączeniu jej z życiem osobistym. 27-letni skoczek ma bowiem męża - scenarzystę Dustina Lance'a Blacka, a para wychowuje razem dziecko, 2-letnego Robbiego.

Kiedyś definiowałem siebie przez wyniki sportowe. Jeśli dobrze mi szło, odbijało się to na mnie jako osobie. Teraz jestem przede wszystkim ojcem i mężem. Doszło do punktu, w którym nie określam już siebie na podstawie mojego występu

Daley przyznał, że często odczuwa dużą presję, a sport wciąż jest dla niego niezwykle ważny. Jednak przede wszystkim obecnie liczy się dla niego syn i spędzanie z nim jak najwięcej czasu. "Myśl, że będzie mógł oglądać mnie na zawodach, nawet jeśli jest to w telewizji, ekscytuje mnie".

Zawsze mówiliśmy, że chcemy mieć dużą rodzinę. Na pewno po igrzyskach olimpijskich w pewnym momencie, jestem pewien, że to zrobimy. Nie ma jeszcze żadnych planów, ale oczywiście chcielibyśmy powiększyć naszą rodzinę (...) - Queer.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz