środa, 21 lipca 2021

Pierwszy profesjonalny i aktywny gracz NHL ujawnił się jako gej



Hokeista Luke Prokop pierwszy aktywny gracz NHL, który ujawnił się jako gej. W oświadczeniu opublikowanym w mediach społecznościowych powiedział: „Podczas gdy ostatnie półtora roku było szalone, dało mi to również szansę odnalezienia mojego prawdziwego ja. Nie boję się już ukrywać tego, kim jestem. Dzisiaj jestem dumny, że mogę publicznie powiedzieć wszystkim, że jestem gejem".

Dodaje, że od małego marzył o tym, by zostać hokeistą NHL, piszę "wierzę, że żyjąc moim autentycznym życiem zwiększę szanse spełnienia tych marzeń. Mam nadzieję, że dzieląc się ze wszystkimi tym, kim jestem, mogę pomóc innym zobaczyć, że geje są mile widziani w hokejowej społeczności, pracujemy ciężko żeby sprawić, by hokej naprawdę był dla każdego".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz