niedziela, 18 grudnia 2016

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Katedra Hope, Papież, Starokatolicy, Joyce Mayer ...


"Kościół wyszedł na głupka, bo poparł PiS". Ksiądz profesor z KUL o sytuacji w Polsce. Ks. prof. Alfred Wierzbicki, etyk, wieloletni dyrektor Instytutu Jana Pawła II Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. W rozmowie z TOK FM bardzo krytycznie ocenia to, co się w tej chwili w Polsce dzieje. Nie podoba mu się m.in. zaangażowanie Kościoła po stronie Prawa i Sprawiedliwości.

O Mądrości, która wyszłaś z ust Najwyższego, Ty obejmujesz wszechświat od końca do końca i wszystkim rządzisz z mocą i słodyczą, przyjdź i naucz nas dróg roztropności.

Czytanie z Księgi Mądrości Syracha (Syr 24.1-8) "Mądrość sama siebie wychwala i dumę swą okazuje pośród swego ludu. Na zgromadzeniu wobec Najwyższego otwiera swe usta i dumę swą okazuje całej Jego potędze: Wyszłam mówi z ust Najwyższego i niby mgła okryłam całą ziemię. Mieszkałam na wyżynach niebieskich, a tron mój był w słupie z obłoków. Sama obeszłam cały okrąg nieba i przeniknęłam przepastne głębiny. Władzę miałem nad wód bezmiarem i nad całą ziemią, nad wszystkimi narodami i nad ludami wszystkimi. Pośród nich właśnie szukałam, gdzie by spocząć, i patrzyłam, na czyim dziedzictwie mogłabym osiąść. I rozkazał mi Stwórca całego Wszechświata, Ten, który mnie też stworzył i dał mi mieszkanie, powiedział, bym się osiedliła w Jakubie i miała swoją cząstkę w dziedzictwie Izraela."

O Mądrości, Stwórco i Odkupicielu człowieka, z Twojej woli odwieczny Logos przyjął ciało w łonie dziewicy Maryi. Wysłuchaj nasze prośby, aby Twój Syn, który stał się człowiekiem, dał nam udział w boskim życiu Trójcy Świętej. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa Twojego Syna, który z Tobą żyje i króluje we wspólnocie Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

Dobra wiadomość: Potrzeba konkretów. Rozważanie Ewangelii 4. Niedzieli Adwentu (rok A) księdza prezbitera Bartka Pępka ze wspólnoty reformowanych katolików w Warszawie.



Internetowe rekolekcje adwentowe - dzień 2.


Jim Wallis, William J. Barber, II, Khizr Khan, i wiele innych duchownych i rodzin wzywają Kongres stanąć przeciwko Donald Trump dotyczące jego bigoterii.

"Teraz jest czas na głosy wiary wypowiadać się przeciw nienawiści i szkodliwych działań skierowanych przeciwko wszystkich ludzi grup - zwłaszcza w imię tego, który jest miłością (Boga)".


Katedra Hope w Dallas


Rekolekcje adwentowe: Zachwyceni



Nieoczekiwana wizyta - 4. niedziela w Adwencie - Bóg posłał anioła Gabriela do miasta galilejskiego, zwanego Nazaret. (Łk 1,26b)



Kościół Middle Church Matthew Johnson Harris i koncert dla bezdomności osób LGBT





Metropolitan Community Church Liturgia



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Joyce Meyer - Tarcza wiary




Hillsong



Papież w 80. urodziny: spójrzmy za siebie, aby iść naprzód




Papież na Anioł Pański: pozwólmy Bogu zbliżyć się do siebie


Papież o Janie Chrzcicielu: pokora świadectwa



Boskie Słowa - Matka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz