niedziela, 4 grudnia 2016

Słowo Boże na niedziele Liturgie kościołów Metropolitan, Katedra Hope, Papież, Starokatolicy, Joyce Mayer ...


Zapraszamy na wykład Joanny Czopnik "Judaizm a LGBTQ". Dowiemy się o historii, prawie i współczesnym podejściu judaizmu do osób nieheteronormatywnych. Odbędzie 6 grudnia w Charlotte Menora na Placu Grzybowskim 2, 00-109 Warszawa, o godzinie 18:00.

Reformowany Kościół Katolicki w Polsce: Opuść na chwilę twoje zajęcia, uchyl się nieco od nawału twych myśli. Odrzuć ciążące ci troski, odłóż pochłaniające cię prace. Zajmij się choć trochę Bogiem, spocznij w Nim przez chwilę.

Wejdź do wnętrza swego serca, wyklucz wszystko, co nie jest Bogiem i co nie prowadzi do Niego. Zamknij wejście i szukaj Jego samego. A teraz, o moje serce, przemów do Boga i powiedz: Oblicza Twego poszukuję, "szukam, Panie, Twojego oblicza". Panie, mój Boże, pouczaj teraz moje serce, gdzie i jak Cię szukać, gdzie i jak Cię znaleźć.

Jeżeli, Panie, nie jesteś tu, to gdzie mam Cię szukać? Jeżeli zaś jesteś wszędzie, to czemu nie widzę Cię obecnego? Wiem, przebywasz w niedostępnej światłości, ale gdzież ona jest i jak do niej dojdę? Albo kto mnie tam poprowadzi i wprowadzi, abym Cię w niej ujrzał? I wreszcie, dzięki jakim znakom Cię odnajdę, w jakich rysach rozpoznam Twoje oblicze? Nigdy Cię dotąd nie widziałem, Panie, mój Boże, nie znam Twojego oblicza.
Najwyższy Panie, cóż pocznie Twój wygnaniec, będący tak daleko od Ciebie? Cóż pocznie Twój sługa, udręczony miłością ku Tobie, a tak daleko rzucony od Twego oblicza? Wyrywa się ku Tobie, a jakaż dal dzieli go od Ciebie! Pragnie przybliżyć się do Ciebie, a tak niedostępne jest miejsce, w którym przebywasz. Pragnie Cię znaleźć, a nie wie, gdzie jesteś. Usiłuje Cię szukać, a nie zna Twego oblicza.

Jesteś moim Bogiem i Panem, a nigdy Cię nie widziałem. Tyś mnie stworzył i odnowił, i wszystko, co mam, pochodzi od Ciebie, a jeszcze nie poznałem Ciebie. Stworzyłeś mnie, abym Cię oglądał, a jeszcze nie spełniłem mego przeznaczenia.

Jak długo tak będzie, Panie? Jak długo będziesz zapominał o nas; dokąd będziesz kryć przed nami oblicze? Kiedy wejrzysz i nas wysłuchasz? Kiedy oświecisz nasze oczy i ukażesz nam swoje oblicze? Kiedy do nas powrócisz?

Wejrzyj, Panie, wysłuchaj i oświeć nas, i ukaż się nam. Przywróć nam siebie, a będzie to naszym dobrem. Jest nam tak źle bez Ciebie. Nic nie znaczymy bez Ciebie, ale niech Cię wzruszą nasze mozolne wysiłki, by dotrzeć do Ciebie.

Naucz mnie, jak mam Cię szukać, i ukaż się poszukującemu! Bo nie mogę Cię szukać, jeśli mnie nie pouczysz, ani Cię znaleźć, jeżeli się nie ukażesz. Obym Cię szukał swym pragnieniem, obym Cię pragnął szukając, obym Cię znalazł miłując, a miłował znajdując - Z dzieła Proslogion św. Anzelma, biskup.

Rozważanie czytań Pierwszej Niedzieli Adwentu. Prezbiter Bartek Pępek, Reformowany Kościół Katolicki w Polsce.


Rozważanie Przemka Starosty z poznańskiej wspólnoty Reformowanego Kościoła Katolickiego w Polsce na 2. Niedzielę Adwentu


Katedra Hope z Dallas


Baczcie, żeby was kto nie zwiódł. Albowiem wielu przyjdzie w imieniu moim, mówiąc: Jam jest Chrystus, i wielu zwiodą. (Mt 24,4a-5)



Zjednoczony Ekumeniczny Kościół Katolicki - Druga Niedziela Adwentu 04 12 2016


Metropolitan Community Church Liturgia Toronto

Kościół Middle Church



Metropolitan Community Church Liturgia



Metropolitan Community Church Boston



Spirit of Hope Metropolitan Community Church Kansas



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Metropolitan Community Church Palm Beaches, Floryda



Joyce Mayer - Największa zmiana



Hillsong



Papież do Akademii Nauk: nawrócenie i sprawiedliwość



W Watykanie zakończyło się zebranie plenarne Papieskiej Akademii Nauk, poświęcone wpływom nauki i techniki na społeczeństwo i środowisko (25-29 listopada). W obradach wziął udział 74-letni Stephen Hawking, agnostyk, jeden z najwybitniejszych współczesnych astrofizyków, kosmologów i fizyków teoretyków, członek Papieskiej Akademii Nauk od 1986 r. (aleteia.org)



Franciszek: apel w sprawie walki z AIDS



Apel Franciszka przeciwko werbowaniu dzieci-żołnierzy



Boskie Słowa - Żyć symfonicznie


Anioł Pański z Ojcem Świętym Franciszkiem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz