wtorek, 2 listopada 2010

Ricky Martin u Oprah Winfrey Show

Ricky Martin u Oprah swoim pierwszym wywiadzie telewizyjnym od wyjściu z ukrycia. 

Piosenkarz mówi, że płakał jak dziecko po tym, gdy opublikował wpis na swoim blogu ujawniając, że jest gejem. Ale mówi też, że gdyby wiedział, że zostanie to tak dobrze przyjęte przez innych, zrobiłby to już przynajmniej 10 lat wcześniej.

- Moje dzieci dodały mi siły, aby wyjść z ukrycia - powiedział. - Nie chcę uczyć dzieci kłamać, nie chcę budować rodziny na kłamstwie. Chcę, aby moje dzieci były ze mnie dumne, dumne ze swego ojca.

Martin mówi również o wywiadzie telewizyjnym z Barbarą Walters, w którym nie pozwolił na zadawanie mu pytań o swoją seksualność.

- Mam wiele szacunku dla Barbary. Ona jest niesamowitą dziennikarką. Ale była zdecydowanie przeciwko mnie. To była próba ataku z jej strony, na który ja nie byłem przygotowany. To nie był jeszcze ten mój właściwy moment, żeby o trym rozmawiać. Dlatego kategorycznie odmówiłem poruszania tej kwestii i poprosiłem o inną serię pytań.

W wywiadzie dla Oprah Martin mówi wyraźnie, że nie jest biseksualistą.

- Jest gejem. Przez wiele lat uważałem, że jestem bi. Ostatecznie jednak doszedłem do wniosku, że tak nie jest. Jestem gejem.

- Jestem jednocześnie mamą i tatą i daję z siebie wszystko to, czego potrzebuje każda współczesna rodzina - powiedział

Inne filmy na oprah.com

1 komentarz: