czwartek, 12 kwietnia 2012

Dr Robert Spitzer jego badania są kłamstwem

Towleroad: Dr Robert Spitzer odrzucili jego niesławne badania z 2001 roku który twierdził, że niektórzy ludzie mogą zmieniać się orientacji z homoseksualnej na hetero. Z perspektywy czasu muszę przyznać, myślę, że krytyka mojej pracy są w większości poprawne, Spitzer powiedział. Lekarz powiedział również, że terapie konwersji mogą być "szkodliwe". To co powiedział to ogromny cios dla ruchu ex-gejów/lesbijek, według Wayne Besen grupy True Wins Out: "odrzucenie dr Spitzera jego 2001 badania jest trzęsienie ziemi że poważnie podważa ważności programów tak zwane "ex-gejów". "

Często Dr Robert Spitzer jest cytowany przez grupy różne i pokazują że można leczyć, ale jak dziś Spitzer wyraźnie powiedział że są błędne badania i szkodliwe.  Miedzy innymi nasze grupy takie jak Odwaga używają badań Spitzera do pokazania że można wyjść z homoseksualizmu. To cios naprawdę wielki tyko co na to teraz takie grupy jak Exodus czy odwaga którzy używają i mają na swoi stronach jego badania pokazuje następne kłamstwa ich.

Przykłady kłamstw grup "leczenia homoseksualizmu": Sergio Viula, 42 lat, urodził się w Rio de Janeiro, był jednym z założycieli organizacji która leczy homoseksualizm. Ożenił się, ma dwoje dzieci. Ale dziś jest inny w wywiadzie, Sergio pokazał, że metody zmiany orientacji seksualnej są bezużyteczne, powodują jedynie ból i cierpienie tych, którzy chcą zmienić się. Jest gejem i nie walczy z tym już zaakceptował się.

Były przywódca Exodus International John Smid, dziś mówi: "Nie można żałować czegoś, co jest niezmienne. Mam już za sobą ogromną ilość bólu w ciągu wielu lat, że mówiłem o zmianie orientacji, pokuta ... nic z tego nie można wystąpić z homoseksualizmu wyleczyć się z niego. Też mówi że nigdy nie spotkał człowieka który wyleczył się z homoseksualizmu.

"35 lat modlitwy  nie pomogło pozbyć mego homoseksualizmu. Nazywam się Steve jestem byłym mormonem"  - mówi Steve nagraniu.

Tylko co zmieni się organizacje religijne będą dalej wmawiać wszystkim inną prawdę że da się leczyć z homoseksualizmu, to nie pierwsze osoby która mówi publicznie że całe te leczenie jest fikcją. Więcej szkody przynosi i niszczy psychikę, niż być szczęśliwy.

Nawet szef Exodus Alan Chambers który tak zwanie "wyleczył z homoseksualizmu" i dziś ma żonę i dzieci, mówi że codziennie walczy ze sobą, twierdzi że dzięki modlitwie pozbył się homoseksualizm i jest dziś hetero. Oni są poważnie tacy osoby walnięci zamiast się zaakceptować się żyć szczęśliwie, walczą ze sobą i nie są szczęśliwi dodatkowo mają wyprany mózg przez sfrustrowany ludzi którzy wmawiają im można się wyleczyć, a tak naprawdę nie idzie pełno przykładów które nie mówi się tabu.

 Dużo osób którzy mieli na siebie terapie wyleczenia homoseksualizmu, mają zniszczony umysł jak pokazuje że wybitny eks gejów i lesbijek część nawet byli to przywódcy exodus którzy mówili że "homoseksualizm jest chorobą, przyznali że to wszystko jest kłamstwem całą terapia leczeniem homoseksualizmu dziś wreszcie się zaakceptowali i są szczęśliwi w związkach homoseksualny.

Grupy takie jak odnowa czy exodus trzeba zakazywać dla zdrowia psychicznego ludzi, i nie tylko nas LGBT też hetero którzy wierzą w tę blednie na temat leczenia homoseksualizmu. "Zniewieściałe dziecko" które został leczony przez George Rekersa, jak pokazało że czasem, terapie może prowadzić do śmiertelne konsekwencji taki jak samobójstwo ten chłopak zabił się. Rykersa do tej pory biorą przykład do naśladowania miedzy innymi w polsce, jak leczyć homoseksualizm.  Nikt nie chcę widzieć prawdy jaką cena jest nieszczęśliwszym być, samobójstwo, walka ze sobą. Dodatkowo Rykersa biorą grupy eks gejów/lesbijek za wzór, a co zrobił  złapano go jak płacił innemu facetowi.

Historia Luka o terapii homoseksualnej:


2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Darku, rzadko komentuję, ale zawsze czytam :) Dzięki, świetna robota!! :)

    Nie wiem, czy można oddać coś więcej, niż przykład własnego życia, na dowód tego, że orientacji zmienić się NIE da. Można tylko zagłuszać niektóre myśli, ale szczęścia ani efektu to nie daje. Co gorsza, próby udawania "sukcesu" przez "pacjenta" mogą spowodować większe nieszczęście, gdy obok są już żona i dzieci, a przychodzi depresja, opamiętanie lub chwila słabości. Milion razy bym się zastanowił, ZANIM spróbowałbym proponować gejowi związek heteroseksualny jako "terapię".

    Z hipotezami Anonima powyżej polemizować nie będę, bo Ona lub On "wie lepiej", na szczęście nie musi tego przeżywać na własnej skórze. Ja musiałem przeżyć to sam: jestem gejem, ale przez całe życie próbowałem ze sobą walczyć (odsyłam do mojego bloga), wypierałem to z siebie, czasem z nie najgorszą skutecznością, ale ostatecznie bez rezultatu. Jak byłem, tak dalej jestem gejem. Owszem, zagłuszać prawdziwą orientację z różnym skutkiem nawet się da, ale na krótką metę, za wielką cenę i z dużym ryzykiem, że i tak wszystko odpuści. Ostatecznie, homoseksualizmu wyleczyć ani usunąć (z głowy) się NIE da. Kto tego nie przeżył sam na sobie, ten nie powinien wmawiać innym czczych obietnic. Ja niestety to przeżyłem, straciłem najpiękniejsze i najmłodsze lata mojego dorosłego życia. Mówi się trudno. Ale i tak dziękuję Bogu, że żyję dalej, jak i za to, że dał mi ciekawe, nie-nudne życie. A że geja, cóż, mogę tylko się z tym pogodzić. Jeśli ktoś chce porozmawiać na ten temat, zapraszam tutaj lub do siebie.

    OdpowiedzUsuń