piątek, 12 lipca 2024

Ryan Deluca, były gwiazdor uniwersyteckiego futbolu amerykańskiego, zaręczył się!


Ryan Deluca, były gwiazdor uniwersyteckiego futbolu amerykańskiego, właśnie zdobył swoje największe osiągnięcie - zaręczył się! Ten dumny gej ogłosił swoje zaręczyny z swoim chłopakiem, który odtworzył ich pierwszą randkę podczas oświadczyn. Ta wyjątkowa noc obejmowała kolację w tej samej restauracji, przejażdżkę w góry oraz tulenie się pod gwiazdami.

W niedzielę Deluca podzielił się na Instagramie postem swojego chłopaka (a teraz narzeczonego!) Josepha Roberta, który opisał wzruszający moment, gdy ukląkł na jedno kolano i oświadczył się byłemu zawodnikowi ligi Division 1, jak donosi Out Sports. "Ponad cztery lata temu Ryan i ja poszliśmy na naszą pierwszą randkę," napisał Robert w swoim poście. "Kilka nocy temu, po jego sześciu miesiącach za granicą, mieliśmy okazję odtworzyć tę pierwszą noc. Kolacja w tej samej restauracji, nocna przejażdżka Jeepem w góry i tulenie się z opuszczonym dachem, patrząc na spadające gwiazdy."

Dodał: "Tym razem jednak, ukląkłem na jedno kolano i poprosiłem Ryana, aby został moim mężem - dokładnie tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć dni później, w tym samym miejscu, gdzie odbyła się nasza pierwsza randka."

Deluca ujawnił swoją orientację seksualną swoim kolegom z drużyny na Uniwersytecie Furman, kiedy jeszcze grał w futbol w 2021 roku, a publicznie zrobił to na Instagramie w tym samym roku. "Chciałem się ujawnić od dłuższego czasu," napisał w grudniu 2021 roku. "Myślę, że teraz jestem gotowy i jestem z tego dumny. Chcę podziękować wszystkim, którzy wiedzą i wspierają mnie do tego momentu, znaczą dla mnie bardzo wiele. Dziękuję też temu, kto sprawia, że się uśmiecham."

Gratulacje dla szczęśliwej pary! Nie możemy się doczekać, aż zobaczymy ich na ślubnym kobiercu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz