środa, 3 lipca 2024

Colton Underwood na temat „homoerotyczny” doświadczeń w szatni


Colton Underwood, znany z programu "The Bachelor", opowiedział o swojej drodze do akceptacji swojej seksualności, od homoerotycznych doświadczeń w szatni po status prawiczka w telewizyjnym show. Ostatnio wystąpił w popularnym podcaście "Call Her Daddy" prowadzonej przez Alexandrę Cooper, gdzie podzielił się szczegółami swojego coming outu.

Underwood wyznał, że już w wieku sześciu lat „wiedział”, że jest „inny”: „Nie byłem jak inne dzieci. Nie byłem jak inni chłopcy w mojej klasie. I dopiero w liceum zrozumiałem, że 'Hej, jestem przyciągany do mężczyzn.'”

Chodząc do katolickiej szkoły, uczono go heteronormatywnych ideałów, takich jak „chłopcy powinni interesować się dziewczynami, a dziewczyny chłopcami”. Przed wystąpieniem w "The Bachelor" Underwood był profesjonalnym futbolistą, grał dla Illinois State, a następnie podpisał kontrakt z San Diego Chargers jako wolny agent.

Z powodu braku otwartych piłkarzy w tamtych czasach (i nadal do dziś), nie czuł się komfortowo, mówiąc o swojej seksualności swoim kolegom z drużyny. Nie chciał być „rozpraszaczem” dla nich ani dla swojego trenera. „Inni gracze w szatni nie byli zbyt przyjaźni,” wspominał. „Szatnia jest niezwykle homofobiczna, ale jednocześnie bardzo homoerotyczna. To klepanie po tyłkach, komentowanie swoich penisów, a potem nagle nazywanie cię pedałem i ciotą. Myślisz sobie: 'Zaraz, co tu się dzieje?'”

Underwood opisał, jak dużo ukrywał się w szatni: „Nie kąpałem się po treningach, bo bałem się, że mogę się podniecić w szatni.” Choć nie był zainteresowany żadnym ze swoich kolegów z drużyny, unikał każdej szansy na ujawnienie się. „Nie kąpałem się z resztą drużyny. Zmieniałem się w kącie lub w kabinie.”

Unikał również imprezowania, mówiąc, że nie pił na swoich własnych imprezach, bo bał się, że „jeśli się upiję, to wyjdę na geja”.

Underwood później pojawił się w 14. sezonie "The Bachelorette", zanim poprowadził 23. sezon "The Bachelor". Podczas swojej przygody z franczyzą, był znany jako „Prawiczek Bachelor”. Jednak przyznał Cooper, że pierwszy raz był z mężczyzną na swoje 21. urodziny.

„Spotykałem się z facetami tylko wtedy, gdy byłem singlem. Nigdy nie zdarzyło się to, gdy byłem w stałym związku,” powiedział, dodając, że obawiał się, że byli partnerzy seksualni mogliby go ujawnić, gdy był na "The Bachelor". „Byłem przerażony, będąc "The Bachelor", bo myślałem: 'O mój Boże, teraz moja twarz jest wszędzie.' Było wiele nieprzespanych nocy i lęków. Miałem szczęście albo byłem bardzo ostrożny.”

Underwood dodał: „Szczerze mówiąc, wielu mężczyzn, z którymi się spotykałem, również byli 'prosto' w swoim codziennym życiu. Byli równie zamknięci w sobie. Nie sądzę, żeby któryś z nich chciał mnie ujawnić, bo oznaczałoby to również ich ujawnienie. To nie była duża liczba mężczyzn. Kilku z nich nigdy nie znało mojego prawdziwego imienia. Tak bardzo bałem się i byłem sekretny.”

Underwood publicznie ujawnił się jako gej w 2021 roku, zapisując się w historii jako pierwszy prowadzący "The Bachelor", który to zrobił. W tym samym roku prowadził własny serial Netflixa "Coming Out Colton". Po dwóch latach związku, w maju 2023 roku poślubił Jordana C. Browna, stratega politycznego Partii Demokratycznej. Na początku tego roku para ogłosiła, że spodziewa się pierwszego dziecka.

W oświadczeniu Underwood opisał swoją drogę do ojcostwa jako „rollercoaster emocji – pokorny, ekscytujący i naprawdę otwierający oczy”. „Nie mogę się doczekać, aby powitać naszego chłopca i naprawdę zanurzyć się w 'tacierzyństwo' na zupełnie nowy sposób,” powiedział. „Jordan i ja czekamy na wszystkie małe momenty, takie jak trzymanie, karmienie i zmienianie pieluch. Ale przede wszystkim cieszymy się, że możemy pokazać mu, jak bardzo jest już kochany.”

Cały wywiad Coltona Underwooda z Alexandrą Cooper można odsłuchać w podcaście "Call Her Daddy".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz