poniedziałek, 30 sierpnia 2021

Vlogerowe wieści: Piotr Grabarczyk, Tom Daley, Matt Dallas, Tęczowa rodzina, Roobens, Power Girls, Jej Perfekcyjność, Tommy i Peter ...


Piotr Grabarczyk -  Widziałaś go przez chwilę na imprezie, ale już zawładnął twoim sercem. Znasz tylko jego imię, nie zobaczysz go już pewnie nigdy... To sprawa dla FBI. Jak odnaleźć typa i zrobić śledztwo w sieci? Przychodzimy z Irené z fachową pomocą.


Vlog od  po śląsku - Jo je ROOBENS, autor fanpage’a Rubens był z Bytomia. W trakcie ostatnich 5 lot rozbawił, żech do łez na swoim Facebooku i Instagramie setki tysiyncy osób, priy uczyniu potocznyj ślonskiej godki i przi poruszaniu ultra wożnych tymatów, w tym wsparcie osób LGBTQ+, zawsze podchodząc do życia z humorem, naszym charakterystycznym śląskim, temperamentnym jajcem. 


Power Girls od Agnieszki Skrzeczkowskiej i Karoliny Brzuszczyńskiej.


Jej Perfekcyjność: Dawid Pawlina: Pandemia uprawomocniła terapię realizowaną on-line. Arek Kluk: Od niedawna jestem singlem, ale jeszcze nie mogę o tym rozmawiać. Fakma Pusi: Gdy występuję jako drag queen, czasem mylą mnie z facetem. Bella Ćwir: Gdy miałam 7 lat uczono mnie, jak odpowiadać na zaczepki rasistów. Lola Vuitton: Mam już 25 lat, mój sugar daddy nie interesuje się mną.  
 

Jestem sobą o byciu sobą - Łukasz Strzałka - twórca youtube (kiedyś żonaty homofob, dziś wyoutowany, szczęśliwy gej)


Tom Daley vlog 


Tęczowa rodzina - Matt Dallas i Blue Hamilton


Husband and Husband


Tommy i Peter - czeskie małżeństwo


Stepsof2Foreigners


Vloger Bradley Birkholz


Vlog dwóch ojców - PJ i Thomas


Tęczowa rodzina Dustin i Burton - Raising Buffaloes


McHusbands - dwóch tatusiów


Davey Wavey vlog


W swoim nowym vlogu Phil Hollister rozmawia z dwoma pieskami Marlonem i Leo w berlińskim Tiergarten o ich fetyszu, który jest jednocześnie stylem życia.


Vloger Alex Gede


T i J Family


Vloger Quincy


Jonathan Van Ness znany z Queer Eye jego vlog


ItsJustNick


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz