poniedziałek, 14 stycznia 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Cheyenne Jackson, Nate Berkus, Chór Krakofonia, Tęczowe Opole ...




Post udostępniony przez C H E Y E N N E J A C K S O N (@mrcheyennejackson)









Jakiś czas temu zrobiliśmy to zdjęcie, będąc w drodze do Warszawy, a dzisiaj wyjaśniamy, po co ten wyjazd! Otóż miło nam poinformować Was o tym, że Tęczowe Opole otrzymało dotację instytucjonalną na rok 2019 od Fundacja Batorego. Dziękujemy za zaufanie! ❤️ W ramach dotacji mamy zamiar: ✅ Stworzyć Centrum Tęczowe Opole - szczegóły już wkrótce ✅ Zapewnić Wam darmową pomoc psychologa/psycholożki ✅ Zorganizować dla Was darmowe porady prawne ✅ Szkolić się z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz zorganizować warsztaty antydyskryminacyjne ✅ Stworzyć stronę internetową ✅ Zorganizować wydarzenia związane z II Marszem Równości w Opolu ➡️Chcesz do nas dołączyć? A może potrzebujesz pomocy, wsparcia, porady? Napisz do nas: teczowe.opole@gmail.com 🏳️‍🌈💪 . . . . . . #funding #fundacjabatorego #teczoweopole #prideopole #proud #pride #lgbtpride #lgbt #lgbtqia #lgbtqiap #travel #pridemarch #prideparade
Post udostępniony przez Tęczowe Opole (@teczowe.opole)














Post udostępniony przez Dan Amboyer (@danamboyer)





Od dłuższego czasu planowałem zrealizowanie na instagramie małego cyklu Beauty Story. Otrzymuje od Was ogrom wiadomości z zapytaniami, czego konkretnie używam, jaki jest mój sekret doskonałej cery 😅 Od ponad miesiąca testuję szczoteczkę od @foreo_pl które pewnie znacie - na moim instastory (będzie przypięte do głównego profilu) napisałem wam krok po kroku użytkowanie szczoteczki #LUNAmini2 Zanim zacząłem korzystać z urządzenia miałem lekkie niedoskonałości, np. tzw. kaszkę pod skórą, czasem pryszcze czy po prostu suchą zmęczoną cerę z powodu innego klimatu, powietrza, klimatyzacji czy smogu. Po codziennym użytkowaniu zauważyłem ogromny postęp, w szczególności jeśli chodzi o niedoskonałości, których po prostu nie ma. Dawno nie byłem tak zachwycony jak teraz. Nigdy nie polecam czegoś, czego nie używałem lub czegoś co nie działa. W tym przypadku po miesięcznej kuracji jestem bardziej niż zadowolony! Nawet moje bookerki z agencji powiedziały, że wyglądam lepiej niż gdy przyjechałem 🤓 Ktoś z Was ma produkty Foreo, albo zamierza kupić? Link do mojej szczoteczki umieszczam w BIO. Buziaczki z Szanghaju!!! 🇨🇳
Post udostępniony przez Radek Pestka (@rdslav)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz