wtorek, 29 stycznia 2019

Wieści z Instagramu: Love is Love, Gays With Kids,Dustin Lance Black, KPH, Mister Bear Poland, Michal Cessanis ...










Wyświetl ten post na Instagramie.

„Przejście przez tranzycję, a wcześniej funkcjonowanie jako dziewczyna, kobieta uczyniło moje doświadczenie życiowe specyficznym. Dało mi unikalną perspektywę. Nie tylko się tego nie wstydzę - jestem z tego dumny i nawet postrzegam to jako coś dobrego. Coś, co mnie wzmocniło i rozwinęło. (...) Gdybym urodził się mężczyzną, byłbym zupełnie inną osobą, niż teraz jestem. (...) Np. jestem dziś facetem bardzo wyczulonym na seksizm. Wiem, jak to jest, doświadczyłem tego.” - mówi w najnowszym nr @magazynlgbtqreplika Maksym Czajkowski, 25-letni socjolog, chłopak trans. W wywiadzie Mariusza Kurca Maksym opowiada o swej tranzycji, o odkrywaniu swej tożsamości płciowej i seksualnej. O tym, jak wyglądał jego trans coming out w pracy i o tym, jak na jego transpłciowość reagują faceci, z którymi umawia się na randki. Cały - fantastyczny i szczery - wywiad z Maksymem do przeczytania w najnowszym @magazynlgbtqreplika, dostępnym na Allegro: - w wersji papierowej: https://allegro.pl/oferta/replika-77-magazyn-lgbt-styczen-luty-2019-7798722448; - w wersji cyfrowej (PDF): https://allegro.pl/oferta/replika-nr-77-magazyn-lgbt-sty-lut-2019-wersja-pdf-7803660891 oraz w prenumeracie (do czwartku jeszcze w promocji z kalendarzem z nagimi zdjęciami Mistera Gay Poland): http://replika-online.pl/prenumerata/ Na zdjęciu: Maksym Czajkowski. Foto: @lipiec_lipiec, @crystal_rebel_. #lgbt #lgbtq #magazynlgbtqreplika #replikalgbt #replikalgbtq #trans #transboy #transgender
Post udostępniony przez Magazyn LGBTQ Replika (@magazynlgbtqreplika)


Wyświetl ten post na Instagramie.

Gejowski/lesbijski coming out jest trudny? Owszem, bardzo często jest. Ale pomyślcie w takim razie, ile więcej odwagi trzeba, by publicznie wyoutować się w Polsce z tego, że się jest gejem żyjącym z HIV. Tomasz Siara wybrany w październiku na Mistera Bear Poland właśnie to zrobił - i rozpoczyna bardzo potrzebną w Polsce kampanię Niewykrywalni - dotyczącą ludzi takich jak on - żyjących nie tylko z HIV, ale również ze społeczną stygmą, z jaką wciąż niestety HIV się wiąże - a jednocześnie ludzi z niewykrywalną wiremią (poziomem wirusa we krwi) i będących pod stałą kontrolą leków - a więc ludzi, od których - uwaga! - nie można się zakazić HIV. Ludzi, z którymi seks jest bezpieczniejszy od tych, którzy mówią, że są zdrowi, ale badali się ostatnio np. pół roku temu. @tomsiara w wywiadzie w @magazynlgbtqreplika opowiada o swych 16 latach życia z HIV. „(...) tworzyliśmy monogamiczny związek (...) Po pewnym czasie wspólnego życia doszło z jego strony do „skoków w bok”. (...) Jakiś czas później mój stan zdrowia zaczął się nagle pogarszać - w trakcie niecałego 1,5 roku przeszedłem zapalenia dróg oddechowych i ucha. (...) W końcu postanowiłem przetestować się w kierunku HIV. Lekarz, do którego zgłosiłem się po wyniki, rozbrajająco mi je zakomunikował, mniej więcej tak: <Ma pan wynik pozytywny, w tej sytuacji niestety nie jesteśmy panu w stanie pomóc, ma pan około 6 miesięcy życia. Bardzo mi przykro>. Był 2002 rok, miałem 21 lat. Po takiej informacji zacząłem żegnać się ze światem.” Taki jest początek. Cały (mocny!) wywiad, którego autorem jest Oskar Majda, do przeczytania w najnowszej „Replice”, dostępnej na Alegro: - w wersji papierowej: https://allegro.pl/oferta/replika-77-magazyn-lgbt-styczen-luty-2019-7798722448; - w wersji cyfrowej: https://allegro.pl/oferta/replika-nr-77-magazyn-lgbt-sty-lut-2019-wersja-pdf-7803660891. A także w prenumeracie (do czwartku jeszcze w promocji z kalendarzem z nagimi zdjęciami Mistera Gay Poland): http://replika-online.pl/prenumerata/. #bear #gay #gej #hiv #lgbt #lgbtq #magazynlgbtqreplika #misiek #mrbearpoland #mrbearpoland2019 #replikalgbt #replikalgbtq
Post udostępniony przez Magazyn LGBTQ Replika (@magazynlgbtqreplika)














e>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz