niedziela, 22 kwietnia 2018

Słowo Boże na niedziele - Chrześcijańska piosenkarka biseksualna zaręczyła się z swoją dziewczyną


Alex G, chrześcijańska i biseksualna piosenkarka YouTube niedawno zaręczyła się ze swoją dziewczyną, poetką Torri Horness.

Zaręczyła się z pierwszą dziewczyną po ujawnieniu. Alex G udostępniła wiadomości w mediach społecznościowych. “Wczoraj rano poprosiłam moją miłość, by ożeniła się ze mną i nie mogę doczekać się na piękną przygodę życia z nią” - napisała na Instagramie.

“Jest tyle rzeczy do powiedzenia, ale wydaje mi się, że nie mam teraz słów. O mój Boże.” Wyjaśniła również fakt, że na początku pierścionek zaręczynowy był kawałkiem sznurka: “Jest tymczasowo bez pierścionka, po prostu nie mogłam doczekać, aby się oświadczyć. Myślę, że to całkiem urocze."


Katedra Hope




Moja psychoterapia - 3. niedziela po Wielkanocy - Zapraszamy na rozmowę o tym, dlaczego nie upadamy na duchu... Dlatego nie upadamy na duchu; bo choć zewnętrzny nasz człowiek niszczeje, to jednak ten nasz wewnętrzny odnawia się z każdym dniem. (2 Kor 4,16)



Kościół Middle Church



Metropolitan Community Church of Washington DC




Sunshine Cathedral



Kościół św Stanisława Kostki w St. Louis



Metropolitan Community Church Toronto Kanada



Metropolitan Community Church



Metropolitan Community Church Cathedral SunCoast, Floryda



Audiencja Generalna Ojca Świętego Franciszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz