piątek, 13 kwietnia 2018

Ploty: Laverne Cox, Keiynan Lonsdale, Ricky Martin, Mariah Carey, Matt Bomer, Michał Piróg, Victor Garber, Harry Styles ...


Nie znamy jego imienia, ale transpłciowa aktorka Laverne Cox właśnie udostępniła zdjęcie na Instagramie swojego chłopaka ma od dziewięciu miesięcy.

“Miłość jest tak niesamowita uzdrawiająca” - powiedziała w zeszłym miesiącu nominowana do nagrody Emmy aktorka. “Jestem po prostu szczęśliwa. Kiedy jesteś szczęśliwa. Miłość ratuje życie.”

"Gliniarze" serial paradokumentalny w telewizji Polsat. Chłopak zostaje odnaleziony martwy w składzie złomu. W toku śledztwa wychodzi na jaw, że był homoseksualistą.Skomentuj

O zabójstwo podejrzewana jest jego siostra - była więźniarka, która nigdy nie pogodziła się z orientacją seksualną brata. W rozwiązaniu tej zagadki pomocny może się okazać nowy informator Krzysztofa. Tymczasem Piotr Zarębski w przykrych okolicznościach wraca z podróży dookoła świata. Wciąż prowadzone jest przeciwko niemu dochodzenie Wydziału Wewnętrznego. Emisja na IPLA.pl

Podczas swojego pierwszego solowego show w londyńskiej O2 Arena, Harry Styles zrobił kolorowy tęczowy spektakl, odbył się podczas akustycznej interpretacji jego utworu Sweet Creature i stanowi kolejne poparcie Harry'ego dla społeczności LGBTQ.

"Czy mogę po prostu poświęcić chwilkę, aby powiedzieć ci, że każdy z was w tutaj, wygląda absolutnie fantastycznie!", Powiedział Harry - GT.

Love, Simon jest pierwszym filmem wspieranym przez główne studio filmowe, w którym główną rolę odgrywa queerowa fabuła. Jedną z bardziej pamiętnych ról drugoplanowych jest Keiynan Lonsdale. Oto kilka fragmentów wywiadu Keiynana dla brytyjskiego Gay Times.

O tym, jak identyfikuje się: "Przypuszczam, jeśli cokolwiek, identyfikuje siebie queer. Moja seksualność była wszystkim, o czym mogłem myśleć, a teraz ledwie przechodzi mi przez myśl. Myślę, w przyszłości dotrzemy do miejsca, w którym jesteśmy po prostu ludźmi i nie ma wymyślonych zasad dotyczących tego, jak lub kogo powinniśmy kochać, ale na razie niesamowite i kluczowe jest posiadanie wspólnoty i słów, które reprezentują podróż do tęczy wolność."

Po ujawnieniu: "W końcu zaakceptowałem siebie, ale jednocześnie wciąż zmagałem się ze wstydem z powodu mojej seksualności. Wiedziałem, że chcę wyjść publicznie, ale nie podobało mi się to w Internecie. Nie chciałem tego robić. Pewnego wieczoru, kiedy nie mogłem spać, otworzyłem telefon i uruchomiłem aplikację do notatek i po pięciu minutach napisałem post i udostępniłem go na Instagramie. To była prawdopodobnie najfajniejsza decyzja w moim dotychczasowym życiu."

W swojej karierze od czasu ujawnienia: "Po prostu łatwiej. Ma się pomysły i inspiracja płyną lepiej, kolory są jaśniejsze, ja podejmuję śmielsze wybory, a mniej czasu marnuje się na udawanie, że jestem kimś innym."

Prawie 20 lat po niesławnym wywiadzie telewizyjnym, na temat orientacji seksualnej Ricky Martin, mówi jak czuł w związku podczas wywiadu Barbarą Walters w 2000 roku.

Martin osiągnął szczyt kariery muzycznej sukces, zdobywając światowe hity dzięki utworom takim jak "Livin" Las Vida Loca" i "She Bangs" , ale pogłoski o jego seksualności zaczęły się.

Wszystko potoczyło się głośno podczas głośnego wywiadu ABC z Walters, który było na temat jego seksualności. Nie chcąc kłamać, Martin odskoczył, mówiąc Waltersowi, że "seksualność jest czymś, z czym każdy powinien sobie poradzić na swój własny sposób".

46-latek mówi w wywiadzie dla Attitude Magazine: "Nie dbam o nią i nie dbam o jej pytanie. Dbam o moją odpowiedź. Nie kłamałem, próbowałem uniknąć pytania. Nie wiem dlaczego nie powiedziałem tak".

Ricky, który poślubił swojego partnera Jwan Yosef  w ubiegłym roku i jest ojcem dziesięcioletnich bliźniaków Matteo i Valentino, przyznaje, że kiedy obejrzał Harvey Milka, który stał się pierwszym gejem wybrany oficjalnie w historii Kalifornii na urząd publiczny w późnych lata siedemdziesiąte, zainspirowało go pomyślenia kim jest czy ujawnić się.

"Harvey Milk mówił: Proszę wyjść, ludzie muszą dowiedzieć się kim jesteś, muszą wiedzieć jesteśmy kuzynami, jesteśmy braćmi, jesteśmy siostrami, jesteśmy wujkami", wspomina Martin

I pomyślałem: "Dlaczego nie powiedziałem tak?" Wtedy chodziło tylko o znalezienie właściwego czasu i właściwej drogi".

Właściwy czas nadszedł w 2010 roku, kiedy Ricky w końcu otworzył swoją seksualność w osobistym liście opublikowanym na swojej stronie internetowej. Reakcja, jak mówi, przytłoczyła go niesamowicie pozytywnie.

"Nie miałem pojęcia, jak łatwo było wyjść, zanim faktycznie to zrobiłem", wyjaśnia. "Ilość miłości jaką otrzymałem była niesamowita. Czułem się niesamowicie i zaproszono mnie na takie gale, jak GLAAD Awards, a energia i miłość w tych miejsca była niesamowita. Czułem się chroniony, czułem się kochany, nikt mnie nie osądzał."

Dodatkowo wywiad dla Bravo - programu Andy Cohena, Ricky Martin gościł z innymi gwiazdami Milo Ventimiglię, Darren Criss. Rozmawiał miedzy innymi o wywiadzie u Walters, serialu American Crime Story Versace.


Wybór castingowy, który spotkał się z poważną krytyką. Nadchodzący film Anything w reżyserii Timothy'ego McNeila'a, wciela się w Matt Bomer jako transseksualną postać.

Wielu członków społeczności osób transpłciowych zakwestionowało obsadzenie roli cis-męskiego aktora. Bomer dołącza do aktorów Jeffery'ego Tambora, Jareda Leto i Eddy'ego Redmayne'a, mężczyźni grają rolę transpłciowe kobiece, zamiast zatrudniać prawdziwe osoby trans.

"Anything" jest adaptacją sztuki pod tym samym tytułem. Opowiada ona o niezwykłej przyjaźni jaką nawiązują mężczyzna (Lynch) zmagający się z myślami samobójczymi po śmierci żony i transseksualna prostytutka (Bomer). Obraz będzie pełnometrażowym debiutem Timothy'ego McNeila, który jest autorem teatralnego pierwowzoru. (FilmWeb.pl)



Mariah Carey na łamach magazynu "People" po raz pierwszy mówi o chorobie dwubiegunowej, na którą cierpi od wielu lat. Carey została zdiagnozowana już w 2001 roku, kiedy trafiła do szpitala, przechodząc załamanie nerwowe. Wtedy jednak sama przed sobą nie chciała się przyznać do choroby. Przez lata żyła w izolacji od świata zewnętrznego, ponieważ bała się, że jej choroba zostanie ujawniona. Piosenkarka przez długi czas szukała pomocy i dopiero niedawno udało jej się ją uzyskać - Onet.pl


Następny projekt Ryana Murphy'ego jest Pose. Nowa seria muzyczna FX akcja kręci w Nowym Jorku jak narodziła się subkultura LGBTQ tak zwana ball culture i jak wyglądało społeczeństwo w tamtych czasów wiele aktorów będzie transpłciowy. Ale w obsadzie są m.in. James Van Der Beek, Billy Porter, Kate Mara i Evan Peters. Tatiana Maslany.


Michał Piróg w rozmowie z Plejadą o swoim coming oucie, pytanie na temat męskości jest po prostu głupie.



Legendarny pisarz i reżyser James Ivory (Howards End, The Remains of the Day) podczas festiwalu filmowym TIFF odpowiada na temat Call Me By Your Name.



Niedawno John Barrowman wstąpił do amerykańskiego sklepu sieciowego Target w West Hollywood, został źle potraktowany przez sklep po ponieważ kupił kilka rzeczy dla bezdomnego. John chce, aby Target przekazał darowiznę na rzecz bezdomnej organizacji charytatywnej, za swoje traktowanie.



Victor Garber powraca na Broadway jako Bernadette Peters w Hello, Dolly! wielki czas w jego życiu. Garber mówi, że w latach 60., kiedy była młoda Barbra Streisand była współprowadzącą The Mike Douglas Show, był w domu przez cały tydzień u niej. Mama Garbera to znana kanadyjska osobowość telewizyjna. Brzmi jak niesamowite dzieciństwo.


Michał Piróg na temat nowego sezonu "Top Model".



Gabriel Seweryn i Rafał Grabias o projektowaniu futer



Andy Cohen, gościł u Ellen, przyznał się niej, że trudno mu znaleźć miłość online ... ponieważ ciągle wyrzucano jego aplikację randkowe. Dodatkowo Andy testuje swoje umiejętności pop-kultury w rundzie "Hot Hands".



Neil Patrick Harris gościł w programie Jamesa Cordena, rozmowa miedzy o serial "Serię niefortunnych wydarzeń".




Jeremy Encourages na temat małżeństw homoseksualny muzułmański pary homoseksualne muszą walczyć o swoje szczęście




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz