czwartek, 5 kwietnia 2018

Przeprowadzili eksperyment w polskiej piekarni. Chleb wypiekali gej, Żyd i uchodźca. Reakcje ludzi?


Czy chleb od muzułmanina smakuje tak samo, jak od katolika? Jak ludzie zareagują, gdy dowiedzą się, że ich jedzenie przygotował gej? Postanowili to sprawdzić organizatorzy akcji Nasz Chleb Powszedni. Efektem jest poruszające nagranie - Gazeta.pl

Nacjonaliści już wyją oburzenia na klip. Na spot zareagowała też Młodzież Wszechpolska. "Zapewniamy, że chleb upieczony przez złodzieja, pedofila, czy seryjnego mordercę też smakuje tak samo, ale nie oznacza to, iż są oni dobrymi ludźmi" - napisali na Twitterze. (Polsat News)

Zapis eksperymentu społecznego - przez jeden dzień uchodźcy, gej,  muzułmanin i Żyd piekli polski chleb powszedni w jednej z osiedlowych piekarni. Następnie ludzie, którzy normalnie kupują tam chleb zostali zaproszeni na zaplecze, żeby spróbować, jak on smakuje. Czy jego smak się zmienił, przez to, że upiekł go ktoś inny niż zwykle? Oto co się wydarzyło w piekarni.


Mam na imię Kamil, mam 31 lat, jestem gejem.



Mam na imię Radwan, mam 29 lat, pochodzę z Syrii - Jestem uchodźcą.



Mam na imię Andrzej, jestem żydem



Mam na imię Rosa - jestem uchodźczyni z Kongo



Jestem Salam, pochodzę z Syrii, mam 58 lat. Jestem lekarzem i nie raz udawało mi się uratować ludzkie życie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz