poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Sportowe wieści: Robert Páez: "życie jest zbyt piękne, by można żyć w szafie" i srebrny medal dla Tom Bosworth


Skoczek olimpijski Robert Páez podzielił się inspirującym esejem "kim naprawdę jest" i wyjściu z szafy. 23-letni Wenezuelczyk, który startował jako skoczek do wody podczas letnich igrzysk olimpijskich w 2012 i 2016 roku, powiedział, że czuł się "czasami zawstydzony, aby wyjść do społeczeństwa" z powodu tego, kim był.

"Urodziłem się gejem. Kiedy dorastałem, stałem się bardziej świadomy tego, ale gdy dorastałem - jak z wieloma innymi - stał się moim wielkim dylematem. To było niepokojące, że interesowały mnie takie rzeczy jak taniec i moda, rzeczy, które w mojej kulturze były dla kobiet i dla gejów", napisał dla Outsports.

"Urodziłem się w ten sposób, to dlatego, Bóg mnie stworzył takiego jak chciał. Kiedy w końcu w to uwierzyłem, wtedy zrozumiałem, że powinienem przyjmować z dumą i odwagą to, co inni nazywają "marikonerią" - pisał .

"Bycie homoseksualizm nie czyni nas mniej mężczyzną, a dziewczyny mniej jak kobiecą. Bycie homoseksualną osobą nie jest chorobą." "Akceptacja samych siebie i szanowanie siebie to wielkie pierwsze kroki. Życie jest zbyt piękne, by można je było ukrywać w szafie "- dodał.

W ankiecie Pew Research Center 51% mieszkańców Wenezuelczycy powiedzieli, że społeczeństwo powinno zaakceptować homoseksualizm. Małżeństwa osób tej samej płci nie są obecnie uznawane w Wenezueli. Nielegalna jest także zmiana płci prawnej w tym kraju. Kraj który ostatnio cierpi przez zły decyzję polityków, jest na skraju ubóstwa mieszkańcy i biedy.

Ujawniony Tom Bosworth, wygrał srebrny medal na Igrzyska Wspólnoty Narodów w dniu 8 kwietnia. Reprezentując Anglię, przegrał o złoty medal o długości 20 km z Australijskim. On ustanowił brytyjski rekord jednej godziny 19 minut i 34 sekund.

Tom Bosworth publicznie ujawnił się jako gej w 2015 roku i uważa, że ​​dramatycznie poprawiło jego wydajność sportowa jest lepszy niż był.

Powiedział dla GayStarNews: "Odkąd ujawnił się, mój występ całkowicie się zmieniło, a to po części dlatego, że nie mam tego zmartwienia w głowie". Bosworth dodał: "Jest coraz lepszy za każdym razem, gdy występuje."


Nowozelandzka sportsmenka Laurel Hubbard musi znosić niekończące ataki na ją z powodu jest trans kobietą, wielu mówi nie powinna konkurować z kobietami. Obecnie konkuruje na Igrzyskach Wspólnoty Narodów w Australii. (Out Sports)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz