piątek, 26 stycznia 2018

Gus Kenworthy być ujawnionym gejem nie odstrasza reklamodawców i jego mama jest dumna z niego


Gus Kenworthy dla Washington Post, "Dla mnie bycia w szafie chyba nie wyobrażałem sobie innego życia dla siebie. Pomyślałem, że to tak jak powinno być i po zakończeniu kariery sportowej mógłbym zakochać się w chłopaku, mieć męża, być na zewnątrz, być dumnym kim jest ... Zawsze czułem, że unikałem odpowiedzi i nigdy nie byłem sobą, tylko było takie bolesne."

Miał kilka sponsorów w Soczi, ale udał się do Pjongczang z sponsorami wsparciem, wielkimi firmami nie bały się sponsorować go po jest gejem, tym Visa, Toyota, United, Procter & Gamble, Ralph Lauren, Chobani, Samsung i Deloitte.

"Myślę, że wszystkie te marki chcą opowiedzieć moją historię, a moja historia to nie tylko historia sportowca" - wyjaśnił. "To nie tylko historia rywalizacji sportowej. Też walki bycia sobą, kiedy byłem młodszy.



Gus Kenworthy, wystąpił nowym klipie Procter & Gamble, z swoją mamę, mówi że kocha swojego syna i akceptuje takiego jaki jest, mówi jest jego największą fanką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz