czwartek, 25 stycznia 2018

Dwóch tatusiów z Australii zaręczyli się


Dwóch najpopularniejszych homoseksualnych tatusiów w mediach społecznościowych w Australii zaręczyli się.

Jarrad Duggan-Tierney, urzędnik służby cywilnej i Michael Duggan-Tierney, właściciel małej firmy budowlanej, zostali ojcami syna Reida w 2010 roku, urodził się za pośrednictwem indiańskiej surogatki.

Prowadzą swoje konto instagram.com. Zwykle zamieszczają urocze zdjęcia z ich codziennego życia rodzinnego.

Jednak, mimo że byli razem 17 lat, obaj mężczyźni nigdy się nie ożenili. Małżeństwa osób tej samej płci stały się legalne w Australii na początku tego roku.

W poście na Instagramie podzielili się wiadomością szczęśliwą zaręczyli się. Jarrad powiedział: "Z wielką radością z dumą ogłaszamy, że jesteśmy zaręczeni! Po 17 latach oczekiwania i poczuciu, jakby ta chwila nigdy by się nie wydarzyłoby - stało się to dziś wieczorem. Dumnie uklęknąłem przed Michaelem koło naszego syna i poprosiłem, by wyszedł za mąż za mnie."

Spotkali się w Tasmanii. Michael, ówcześnie był stewardesem, mieszkał tam, a Jarrad urodził się i wyhodował na wyspie.

Jarrad mówi dla GayStarNews, że zaręczyny była niespodzianką dla Michaela. "To była wielka niespodzianka. Spędziłem tygodnie, planując z przyjacielem, aby to zaproponować. Nie wiedział, że opróżniliśmy pokój jego domu i napełniliśmy go balonami i obrazami naszych 17 lat razem."

Czy Reid jest podekscytowany ślubem swoich ojców? Po tym, jak wypowiedziałem wyjdź za mnie, krzyknął: "Wiedziałem, że to się stanie, marzyłem o tym." W przyszłym roku patrzymy na ślub, ponieważ mamy imprezę planujemy zaręczynową.'

Jarrad mówi, że chociaż mężczyźni nigdy nie byli pewni, czy wyjdą za mąż, z powodu australijskich przepisów dotyczących małżeństwa, nigdy nie wątpił w jego uczucia do Michaela.

"Wiedziałem od pierwszej chwili, 17 lat temu, że jeśli kiedykolwiek będę mógł poślubić tego człowieka!"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz