piątek, 26 stycznia 2018

Aktorzy Blake Lee i Ben Lewis, przypadkowe spotkanie w łazience stało się że zakochali i wzięli ślub


Aktorzy Blake Lee znany z ról taki jak Mixology, Parks and Recreation czy Kim jest Michael i Ben Lewis znany z ról najbardziej w teatrze taki jak Priscilla, królowa pustyni, opowiadają o dzieleniu relacji na odległość i wychodzeniu z szafy w Hollywood.

Blake Lee, spotkaliśmy się w 2010 roku. Aubrey Plaza jedną z moich najlepszych przyjaciółek i poszedłem na premierę jej filmu Scott Pilgrim vs. the World. Jestem w łazience Chińskiego Teatru Graumana, sikam w pisuar, pilnuję własnego interesu, patrzę w lustro i widzę tego przystojnego faceta patrzącego na mnie. Myślałem, kto to jest? Jest jak gwiazda filmowa z lat 50. XX wieku. Jestem nieśmiały i było około 20 umywalek, ale pomyślałem, że zamierzam umyć ręce obok niego. Podchodzę więc i mówię "cześć", a on mówi: "Czy masz na imię Blake? Myślę, że mamy wspólnych przyjaciół. Jestem w filmie. "Wróciłem na swoje miejsce i powiedziałem do mojej przyjaciółki Jill," Właśnie spotkałem mężczyznę, którego zamierzam poślubić - przy pisuarze."

Ben pochodzi z Toronto i przez tydzień był tylko w Los Angeles, ale wymienialiśmy numery na afterprodukcji filmu i skończyliśmy spędzać resztę tygodnia. Kiedy odleciał, rozmawialiśmy przez telefon i powiedziałem: "To szalone, ale myślę, że może uda nam się to zrobić." Odbyliśmy długą drogę przez prawie trzy lata, zanim się tu przeprowadził.

Zanim zaproponowałem Benowi że chce z nim ożenić się, poprosiłem o pozwolenie jego rodziców. Wszyscy byliśmy w Whistler na wakacjach, a ja zacisnąłem się między nimi na wyciągu narciarskim. Metalowy pręt spadł i pociłem się myśląc: "Kupiłem pierścionek i zamierzam oswoadczyć się Benowi." Byli cicho przez godzinę, a potem jego mama, w tym piskliwym krzyku, brzmiała: "Och, mój Boże! "Była tak podekscytowana. Musieli zachować to w tajemnicy, dopóki nie zaręczyłem się sześć miesięcy później.

Byłem bardziej zdenerwowany, aby wyjść publicznie że jestem gejem niż Ben. Chociaż mogłem zranić program, w którym grałem, ale kiedy rozmawiałem z prasę, faktycznie raniłem uczucia Bena. Byłem niechętny ujawnić się i uważał to za śmieszne. Tak naprawdę nikt się nie przejmował. Ujawniając się, stałem się szczęśliwszą osobą, a moja kariera jest o wiele lepsza.

Ben Lewis, Nie sądziłem, że spędzimy cały tydzień razem, nie mówiąc już o kolejnych ośmiu latach. Zacząłem przyjeżdżać do LA co sześć do ośmiu tygodni i codziennie rozmawialiśmy przez telefon. We wszystkich innych moich relacjach szybko się dusiłem. Myślę, że odległość pomogła, ponieważ miałem miejsce. Ponadto Blake sprawia, że ​​ludzie czują się bardzo dobrze. Po kilku tygodniach rozmów poznałem go lepiej niż ktokolwiek, z kim kiedykolwiek byłem. Spotkaliśmy się pod koniec lipca, a kiedy przyjechał do Toronto we wrześniu, miałem instynkt, który mógł od razu poznać moją rodzinę. Pamiętam, że poszedł do łazienki na kolację i mama wyszeptała: "Kocham go". (...) - Out Magazien.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz