niedziela, 21 października 2012

Pierwsza walka bokserska po ujawnieniu że jest gejem, obronił pas


Orlando Cruz, pokonał na punkty Meksykanina Jorge Pazosa i obronił tytuł federacji WBO Latino w wadze piórkowej.

Na ringu w Kissimmee na Florydzie Portorykańczyk triumfował jednogłośnie na punkty. Odniósł tym samym 19. zwycięstwo w zawodowej karierze.

Na profesjonalnych ringach "El Fenomeno" Cruz stoczył 22 walki, z których 19 wygrał, dwie przegrał, a jedną zremisował. (TVN24)

W piątek wieczorem na Florydzie odbyła się walka bokserska Orlando Cruz, od kiedy oficjalnie wyszedł jako gej. Wygrał tą walkę jednogłośna decyzja sędziów walczył z Jorge Pazos. "To była moja chwila, moja szansa, moja dzień," Cruz powiedział w piątek wieczorem po walce, jego matka Dominga Torres-Rivera przy nim w tej chwili. "Byłem bardzo szczęśliwy, że mnie szanują. Jestem bokserem, sportowcem i człowiekiem w każdym znaczeniu tego słowa". Transmisja z walki z ogólnej stacji hiszpańskojęzycznej Telemudno. (ESPN)



Cała walka poniżej:


ESPN na temat Orlando Cruz:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz